نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته, تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته, دوربین مدار بسته ویمکس

سیستم دوربین مدار بسته خانگی و تجارتی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

منزل ما محل آرامش ما است و جایی است که ما احساس امنیت و آسایش می کنیم. اگر دزد و یا سارقی وارد خانه ما شود آن ها تنها اموال را به سرقت نمی برند بلکه آن ها آسایش را از ذهن ما می گیرند و هیچوقت این آرامش دوباره به ما بر نخواهد گشت.

نصب دو و یا چهار سیستم دوربین مدار بسته خانگی در اطراف منزل خود سارقان  و دزدان را از فکر دزدی از منزل شما دور خواهد نگه داشت. هر سیستم حفاظتی دوربین مدار بسته فروخته شده از سوی آپکس دوربین مدار بسته گوشی هوشمندی است که شما را قادر می سازد تا از راه دور بر دوربین ها در هر جایی از جهان با استفاده از آیفون خود، آی پد و گوشی هوشمند اندروید خود نظارت داشته باشید.

ما محصولات سیستم های امنیتی و انواع لوازم دوربین مدار بسته زیادی را در اختیار داریم که با هدف حفظ امنیت منزل شما طراحی شده اند بدون این که نیاز به صرف هزینه زیادی باشد.

سیستم های امنیتی در تجارت

اگر شما در تجارتی مشغول به فعالیت هستید پس به خوبی می دانید که چطور جزئیات بسیار ریز در موفقیت یک شرکت نقش دارد. شما باید نگران حضور به موقع کارمندان بر سر کار و انجام وظایف خود به درستی  در مقابل خریداران و کارکنان  باشید و کارمندان باید تجربه خرید را برای خریداران به صورتی ایجاد کنند که آن ها احساس آرامش، امنیت و اطمینان را برای خریدار به ارمغان آورند.

درک همه این موارد در زمان مدیریت یک شرکت می تواند برای  مدیر بسیار دشوار باشد. اضافه کردن یکی از سیستم های دوربین مدار بسته با کاربرد آسان و قیمت مناسب در تجارت شما اولین گام در قرار گرفتن در مسیر درست است. حفاظت ویدیویی تنها دیگر برای کمپانی های بزرگ با محصولات عالی نیست. در حال حاضر مجموعه ای هم از دوربین مدار بسته را داریم که به آسانی نصب  می شوند و عمل می کنند و در صورت مشکل با نصب دوربین مدار بسته حتما به پشتیبانی ما فکر کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته، تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته، دوربین مدار بسته ویمکس، دوربین مدار بسته سایوتک، دوربین مدار بسته رستر، دوربین مدار بسته فیلر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات