نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته, تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته, دوربین مدار بسته ویمکس

تجزیه و تحلیل ویدیوی دوربین مدار بسته

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تجزیه و تحلیل ویدیوی دوربین مدار بسته واژه ای است که در صنعت دوربین مدار بسته برای اشاره به ویژگی های نرم افزاری استفاده می شوند و دامنه وسیعی از عملکرد های وسیع را از دست دادن تشخیص یک شی تا دست کاری کردن زنگ های هشدار را در برمی گیرد. استفاده از رکوردهای ویدیویی دیجیتال و یا ثبت کننده  ویدیویی های شبکه ای با استفاده از تجریه و تحلیل شبیه به رانندگی یک ماشین پر از محموله است و شما نیازی به استفاده از همه این ویژگی ها ندارید اما از داشتن آنها احساس خوبی خواهید داشت.

بزرگ ترین و مهم ترین ویژگی تجزیه وتحلیل ویدیوی دوربین مدار بسته این است که دیگرنیازی نیست تمام روز در مقابل تلویزیون بشینید و تصاویر دوربین مدار بسته را چک کنید تا ببینید چیزی بر خلاف همیشه اتفاق می افتد یا نه. با صرف زمانی برای شناخت مکان خود، دی وی آر و یاان وی آر می تواند همه این کار ها را انجام دهد در حالی که شما زمان خود را صرف کار های مهم تر می کنید.

ویژگی های تحلیلی ویدئویی

  • از دست دادن تشخیص شی: تشخیص شی در زمان از دست رفتن شی و یا زمانی که یک هشدار فرستاده می شود
  • تشخیص حرکت: تشخیص حرکت و دنبال کردن دی وی آر برای ثبت
  • تشخیص شی غایب: تشخیص ان ها در زمان که یک شی رها می شود و هشدار فرستاده می شود
  • شمارش افراد: شمارش تعداد افراد و یا اشیاء به هنگام ورود به و یا ترک یک مکان
  • تشخیص تغییرات مکانی: تشخیص به هنگام دامنه دید یک دوربین مدار بسته تغییر می کند و یا هشداری فرستاده می شود
  • تشخیص صورت: تشخیص ویژگی های ظاهری و ذخیره تصویر در شاخص کوچک برای به یادآوری سریع تر
  • و خصوصیات بسیار دیگر

تجهیزات ثبت ویدئویی

سه نوع اساسی از تجهیزات ویدیوی دوربین مدار بسته وجود دارد که شامل ثبت کننده های ویدیویی دیجیتال پی سی محور( دی وی ار) و یا دستگاه DVR آنالوگ، دی وی آر های مستقل و ثبت کننده های ویدئویی شبکه ای ( ان وی ار) یا دستگاه NVR تحت شبکه می شود. هریک از این ثبت کننده های ویدیویی دارای نقاط قوتی هستند و انتخاب صحیح آنها به شما کمک می کند تا بیشترین استفاده از سیستم امنیتی دوربین مدار بسته را داشته باشید. دانستن این که کدام یک از این نمونه ها برای مکان شما مناسب است نه تنها به شما کمک می کند تا بیش از حد پول خرج نکنید بلکه به شما کمک می کند تا بهترین استفاده از سیستم را ببرید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته، تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته، دوربین مدار بسته ویمکس، دوربین مدار بسته سایوتک، دوربین مدار بسته رستر، دوربین مدار بسته فیلر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات