نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته, تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته, دوربین مدار بسته ویمکس

لوازم جانبی دوربین مدار بسته بخش دوم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

انواع کابل های دوربین مدار بسته

بیشتر  سیگنال های ویدئویی دوربین مدار بسته با استفاده از کابل های هم محوری مثل آر جی ۵۹ و آر جی ۶ قابل انتقال هستند. معرروف ترین کابل، کابل سیامس است که ترکیبی از کابل هم  محوری آر جی ۵۹ برای انتقال ویدئویی و مجموعه ای از سیم ها با اندازه ۲۲ برای تامین انرژیدوربین مدار بسته است.

این طراحی مناسب چنان مناسب  است که شما تنها باید یک کابل را برای هر دوربین مدار بسته فعال کنید. کابل گذاری هم محوری برای جریان هایی زیر ۶۰۰ بسیار عالی است و به صورت مدور در جریان های۵۰۰ و  ۱۰۰۰ظاهر می شود. با استفاده از آر جی  ۶، شما می توانید به جریان های بیشتر از ۶۰۰ برسید هرچند بیشتر متخصصان دوربین مدار بسته از سی ای تی ۵ ای دو اتصال دهنده های بالن ویدئویی برای  جریان ها در فواصل زیاد استفاده می کنند زیرا منبعی واضح تر و قابل اعتمادتر برای تامین تصاویر ویدئوی هستند.

بالون های ویدئویی

بالون های ویدئویی نوعی از لوازم جانبی کابلی دوربین مدار بسته هستند که بهترین انتخاب برای جریان ها در فاصله دور هستند. کابل هم محوری منظم (آرجی ۵۹/ سیامس) برای انتقال ویدئو بالاتر از ۶۰۰ قبل از این که کیفیت ویدئویی رو به کاهش بگذارد عالی است. اگر شما می خواهید کابل جریان را در فاصله دورتر از این نصب کنید،  شما باید از کابل سی ای تی ۵ استفاده کنید و این جا است که بالون ویدئویی به کار شما می آید.

بالون ویدئویی دارای دو درگاه اتصال برای انتقال سیگنال ویدئویی هم  محوری به سیگنال  سی ای تی ۵ است. اتصال دهنده بی ان سی به درگاه “ورود” وصل می شود و کابل سی ای تی ۵ از طریق درگاه “خروجی” ار جی ۴۵ وصل می شود. ویدئو در طول این فرایند انتقال پیدا می کند و از طریق کابل سی ای تی ۵ که امکان انتقال سیگنال را از کابل اثرنت برای هزاران فوت مهیا می کند صورت می گیرد.

دو نوع از بالون های ویدئویی به صورت فعال و منفعل وجود دارند. بالون های منفعل قابلیت انتقال ویدئوها را بین ۱-۲۰۰۰ فوت دارند. بالون های فعال قابلیت گسترش تا دامنه ۴۰۰۰ فوت را دارند اما نیازمند شارژ ۱۲وی دی سی هستند.

اتصال دهنده های بی ان سی

انواع مختلفی از اتصال دهنده های بی ان سی وجود دارند که بسته به جریان کابل متفاوت هستند اما اساسا سه نوع اصلی از اتصال دهنده بی ان سی وجود دارند. این اتصال دهنده ها شامل نوع پیچ خور، چرخشی و فشرده هستند. همان طور که شما از اسم های آن ها متوجه شده اید هر نوع بر اساس روشی که از طریق ان به کابل هم محوری متصل می شود نام گذاری شده است.

اتصال دهنده های بی ان سی سبب تشکیل نقطه اتمام و برخورد برای پایان جریان های کابلی هم  محوری در دوربین مدار بسته می شوند.  پس این کابل می تواند به هریک از دوربین های امنیتی و یا دی وی آر های امنیتی نصب شود. اگر خود شما در حال  نصب دوربین مدار بسته و اتصال دهنده ها هستید و می خواهید از اتصال درست آن ها اطمینان حاصل کنید تا در این صورت  بتوانید از با کیفیت ترین تصویر ویدئویی اطمینان حاصل کنید. اتصال نادرست اتصال دهنده های بی ان سی یکی از دلایل اصلی برای وجود تصویر ویدئویی بی کیفیت است.

در کل، هیچ تفاوتی بین اتصال دهنده ها از نظر کیفیت ویدئویی تولید شده وجود ندارد اما  اتصال دهنده های پیچ خور و فشرده قابل اعتماد تر از نوع چرخشی هستند زیرا نوع چرخشی با مرور زمان شروع به شل شدن می کند که این در عوض منجر به کاهش کیفیت منابع ویدئویی شما می شود. اتصال دهنده های یچ خور و فشرده در صورتی که به درستی نصب شوند به درستی در مکان خود در بخش انتهایی کابل  قرار می گیرند و احتمال آن بسیار نادر است که با گذشت زمان ضعیف شوند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته، تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته، دوربین مدار بسته ویمکس، دوربین مدار بسته سایوتک، دوربین مدار بسته رستر، دوربین مدار بسته فیلر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات