نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته, تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته, دوربین مدار بسته ویمکس

دوربین مدار بسته و انواع DVR

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

نوعی از DVR دوربین مدار بسته وجود دارد که به کامپیوتر نیاز دارد و به آسانی قابل استفاده و انعطاف پذیرتر است. این نوع دی وی آر با نرم افزارهایی که تامین کننده  پخش زنده و دسترسی از راه دور و ویژگی های اجرایی دیگر که می توانند دی وی ار شما را چیزی بیشتر از تنها یک تصویر ضبط  کند، در ارتباط باشند. یک ویژگی که پی سی ها را نسبت به دوربین های مستقل بیشتر به چشم می آورد این است که شما به دوربین مدار بسته بیشتری برای این نوع از ثبت کننده های ویدئویی دیجیتالی با استفاده از تنظیمات دی وی ار کارت های مختلف نیاز دارید. هرچند، ان چه که شما باید در ذهن داشته باشید این است که این واحد ها به دلیل اجرای بالاتر اجزای آن معمولا گران قیمت تر از نوع دی وی آر های مستقل هستند.

دی وی آرهای  پی سی محور اساسا پی سی استاندارد مجهز به کارت تصویری دی وی ار هستند تا تصاویر ویدئویی را از دوربین مدار بسته به فایلی ذخیره شده در هارد داریو انتقال دهند. هرچند، تصور اشتباه مردم بر این است که هر کامپیوتر شخصی دارای کارت دی وی آر، این کار را انجام می دهد اما این یک وضعیت ساده و راحت نیست. بسیاری از مشکلات، قفل شدن سیستم ها و ناپایدار بودن می توانند به کامپیوترها قدرت پردازش کافی را برای کنترل فرایند ویدئویی چند دوربینی را ندارند.

سیستم های دی وی آر پی سی محور از تجهیزات جدید استفاده می کنند و به کمک تکنسین های دوربین مدار بسته متخصص در آزمایشگاه های تخصصی ساخته می شوند. بعد از ساخت پی سی، تکنسین های دیگر با سیستمدوربین مدار بسته کار می کنند تا قبل از آمادگی دوربین برای حمل، از درست بودن آن اطمینان حاصل کند.

دی وی ا رهای مستقل

DVRهای مستقل از سیستم های عملکردی استفاده می کند که برای کنترل تنها نرم افزاردی وی آر طراحی شده اند. دی وی آرهای مستقل مانند پخش های پی سی بسیار قوی هستند اما جایگزینی دیگر برای موقعیت های نا مناسب تر و یا مکان هایی که در  آن استفاده از پی سی مناسب نیست وجود دارد.

خط گسترده از دی وی آرهای  مستقل به اندازه کافی برای پوشش بیشتر منازل و تجارت های کوچک به آسانی متنوع هستند و با نرم افزار وصل می شوند که تصاویر زنده، تماس از راه دور کنترل دوربین مدار بسته و عملکرد های اجرایی دیگر را ممکن کند. هرچند، بعضی از مدل های اولیه چنین امکان تماس  از دور را فراهم نمی کنند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته، تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته، دوربین مدار بسته ویمکس، دوربین مدار بسته سایوتک، دوربین مدار بسته رستر، دوربین مدار بسته فیلر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات