نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته, تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته, دوربین مدار بسته ویمکس

در نصب دوربین مدار بسته از چه کابلی استفاده کنیم ؟ – بخش دوم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در ادامه مطلب قبلی به توضیح نحوه انتخاب کابل مناسب در نصب دوربین مدار بسته می پردازیم. اگر چه دامنه استفاده از این کابل های به اندازه استفاده از دوربین ها نیست و هنوز هم دامنه  ان ها در انتخاب کابل مناسب برای سی سی تی می وسیع است. انتخاب کابل مناسب برایدوربین مدار بسته می تواند به تولید تصویر ویدئویی واضح، مواد کم تر و قیمت پایین تر و نصب آسان دوربین مدار بسته در آینده شود. انتخاب کابل نادرست می تواند هزینه بر،  پرصدا و یا تصاویر تیره و از دست دادن زمان و سبب شرمندگی شود. در این جا ویژگی های رایج که شما باید در استفاده از کابل دستی برای دوربین مدار بسته در نظر بگیرید آمده است.

امنیت مداخله: کابل هم محوری خط انتقال نامتعادل است و در مقابل مداخله حساس است. تکنسین ها از قرار دادن آن در نزدیکی منابع صوتی مثل کابل شارژ پرهیز می کنند. جفت پیچیده بدن محافظ ( یو تی پی) و از همان خانواده جفت پیچیده فویل شده ( اف تی پی) و جفت پیچیده شده ( اس تی پی)، خطوط انتقال متعادلی را ایجاد می کند. این کابل ها به طور ذاتی در برابر مداخله امن هستند.

امنیت حلقه زمینی: کابل هم محوری دارای امنیت حلقه زمینی نیست و می تواند در تصویر تولید صدا می کند. یو تی پی با استفاده از انتقال دهنده و گیرنده منفعل به منفعل کمی بهتر است هر چند یو تی پی با انتقال دهنده و دریافت کنندهای منفعل به فعال در هرز مان قابلیت تولید انتقال  بی صدا دارد.

میزان جریان کم: جریان ها پایین تر از۱۰۰KHz  تنها موضوعی هستند که سبب مقاومت در کابل می شوند. رساناگر های ضخیم تر میزان جریان از دست دهندگی پایینی دارند و تصاویر با رسانایی مناسب تولید می کنند.  عملکرد کابل هم  محوری کمی بهتر از عملکرد از کابل یو تی  در تولید جریان کم است.

میزان جریان بالا: در جریان های بالاتر از ۱MHz   از دست دادن جریان در سیم های مسی با استفاده از پارازیت های  حامل و واسطه ای کاهش می یابد. این بخش های از دست رفته بسیار حیاتی هستند و عامل اصلی محدود کننده برای فواصلی که در تصویر به صورت جزئیات نامشخص و یا سیاه و سفید در ویدیو دوربین مدار بسته نشان داده می شوند، شده است. یک دریافت کننده خوب می تواند این جریانات را که در پاسخ به یک جریان یکنواخت است، ارتقاء دهد.  این نتیجه سبب انتقال بدون از دست رفتن می شود که جزئیات را هم منتقل می کند.

کابل پلنوم در مقابل کابل غیر پلنوم: کابل پلنوم  از تفلون ساخته شده است و در ساختمان ها در جایی که گاز سمی در طول آتش آزاد می شود می تواند وارد سیستم تصویه هوا شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

کابل مستقیم نصب شده درزیرزمین: این کابل باید در محیط هایی که می توانند در معرض رطوبت باشند، مورد استفاده قرار گیرد. این کابل در پوشش پولی اتیلن ( شبیه لوله های مخصوص آبیاری قطره ای) و پر شده با ژل درست شده است. هیچ وقت از کابل پوشیده با پی وی سی در این محیط ها در جایی که آب می تواند در پوشش نفوذ کند و ظرفیت افزایش یافته می تواند عملکرد جریانات بالا را خراب کند، استفاده نکنید.

برای نصب کننده های دوربین مدار بسته انواع  مختلفی از کابل ها  وجود دارد. در حالی که بعضی از انتخاب کابل ها کاملا غلط هستند ( اس تی پی ، کابل صافی است و نمی تواند نیاز های محیطی را برآورده کند)، انواع دیگر عملکرد بهتر و قیمیت مناسبی دارند. جهان به دلیل آن که راه حل های استاندارد یو تی پی بهبود های قابل توجهی را در هر دو پیشنهاد می کند سریعا در حال رسیدن به آن ها  هستند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته، تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته، دوربین مدار بسته ویمکس، دوربین مدار بسته سایوتک، دوربین مدار بسته رستر، دوربین مدار بسته فیلر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات