نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته, تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته, دوربین مدار بسته ویمکس

دوربین مدار بسته HD-SDI

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اگر شما می خواهید که بهترین کیفیت تصویر ممکن از سیستم های نظارت تصویری خود داشته باشید˛دوربین مدار بسته HD-SDI بهترین انتخابی است که در حال حاضر می توان خرید. دوربین های HD-SDI ˛ ۱۰۸۰ پیکسل فیلم غیر فشرده را انتقال می دهند. این فیلم سپس در فرمت H-264 برای ذخیره سازی فشرده شده و در زمانی دیگر پخش می شود. زمانی که شما پرداخت فیلم ضبط شده از سیستم های HD-SDI را انتخاب می کنید˛ ویدئو در حالت فشرده می باشد تا مشاهدۀ کامل با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی را اجازه دهد. این فیلم در همان سطح از کیفیتی می باشد که شما در کانال های تلویزیونی با کیفیت یا فیلم های بلو ری- تا شش مرتبه با وضوح بالاتر نسبت به کیفیت استاندارد دوربین های فیلم برداری می بینید.

مزایای دوربین مدار بسته HD-SDI

با توجه به سیگنال دیجیتال بسیار بزرگتر˛ مهم است میزان ذخیره سازی که در دیسک های سخت خود احتیاج خواهید داشت، زمانی که یک سیستم HD-SDI نصب می کنید را درک کنید. محاسبۀ مقدار فضای دیسک سخت مورد نیاز بر اساس تعداد دوربین های ضبط و دورۀ زمانی که شما می خواهید ویدئوهای ذخیره شده را نگه دارید قبل از اینکه شما ضبط کردن را بر روی قدیمی ترین ویدیوی ضبط شده را شروع کنید می باشد. تصمیم برای ضبط تنها زمانی که حرکت به جای ضبط همۀ تصاویر ۲۴ ساعت شبانه روز شناسایی شده است می تواند به شدت فضای دیسک سخت مورد نیاز را کاهش دهد. زمانی که شما می توانید ماشین حساب ذخیره سازی درایو ما را برای به دست آوردن یک برآورد تقریبی از فضای دیسک سخت مورد نیازاستفاده کنید˛ همیشه توصیه می شود با کارشناسان طراحی سیستم حرفه ای از یک شرکت بسیار معتبر برای کمک به این تصمیم مشورت کنید.
همۀ دوربین های مدار بسته HD ما برای هر موقعیتی در دسترس هستند و بالاترین تصاویر با کیفیت در روز روشن را ارائه خواهند داد یا تاریکی وقتی که شما دوربین درست را انتخاب کنید کامل می کند. دوربین های گنبدهای داخلی HD-SDI با لنزهای مختلف برای ارائۀ یک میدان دید باریک برای راهروها یا مناطق دیگر که شما احتیاج دارید فاصلۀ بیشتر در یک فضای محدود را ببینید در دسترس هستند. این دوربین های امنیتی HD با یا بدون قابلیت دید در شب در دسترس هستند. دوربین های گنبدی بیرونی HD-SDI باید همیشه امتیاز آب و هوایی داشته باشند تا در برابر دمایی که شما انتظار دارید در مکانی که شما برنامه دارید که دوربین ها را نصب کنید ایستادگی کنند. این دوربین ها باید همچنین ضدآب و مقاوم در برابر خرابکاری باشند. این دوربین های امنیتی HD در گزینه های انتخاب لنز بسته به منطقۀ تحت پوشش مورد نیاز در دسترس هستند و تقریبا همیشه شامل قابلیت های دید در شب برای ارائۀ فیلم روشن کریستالی در تاریکی می شود. دوربین های جعبه ای HD-SDI معمولا با یک لنز چند کانونی در دسترس هستند بلکه به استفاده کننده اجازه می دهد به آسانی که لنزها را به هر لنز مورد نیاز تغییر دهد تا پوشش مورد نظر را تهیه کند. دوربین سبک گلولۀ HD-SDI در بسیاری از اشکال و اندازه های مختلف مناسب برای تقریبا هر برنامه ای می باشد. دوربین های گلوله قادر هستند تا فواصل بیشتر را نسبت به بیشتر دوربین های گنبدی ببینند و معمولا طراحی شده اند تا مقاوم در برابر آب و هوا و خرابکاری باشند. بیشتر دوربین های طرح گلولۀ HD با دید بسیار عالی در شب مجهز شده اند. دوربین مدار بسته HD-SDI PTZ به استفاده کننده توانایی پوشش یک میدان دید کامل ۳۶۰ درجه با توانایی زوم کردن بر روی یک شیء تا ۴۰۰ فوت دورتر را ارائه می دهد. بسیاری از این دوربین های مدار بسته HD PTZ ارائۀ گشت مسیرها را اجازه می دهد. توالی ها می توانند برای گذاشتن اسکن دوربین از یک موقعیت به موقعیت بعدی در یک چرخه در سرعت مجموعه تنظیم شوند. تشخیص حرکت ساخته شده در فن آوری می تواند حرکت را در یک بزرگنمایی تعریف شده تشخیص داده و یک زنگ هشدار راه اندازی کند. دوربین های مدار بسته HD-SDI PTZ ممکن است همچنین به صورت دستی با استفاده از یک فرمان دستگاه کنترل˛ کنترل شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته، تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته، دوربین مدار بسته ویمکس، دوربین مدار بسته سایوتک، دوربین مدار بسته رستر، دوربین مدار بسته فیلر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات