نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته, تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته, دوربین مدار بسته ویمکس

HDCVI موج بعدی در دوربین مدار بسته است

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آیا شما تاکنون خواسته اید که سیستم دوربین های آنالوگ موجود خود را به روز رسانی کنید، اما ندانید از چه راهی؟ خب من می خواهم به شما یک راه حل بگویم. معرفی رابط ویدئو کامپوزیت با کیفیت بسیار بالا و یا بهتر به عنوان HDCVI شناخته می شود. شما احتمالا فقط HD را شنیده اید … و من به طور کامل شما را درک می کنم. نه، این فقط یک نام جدید برای تکنولوژی قدیمی مانند رابط دیجیتال سریال کیفیت بالا و یا HD-SDI نیست . بله ویدیو کیفیت ویدئو اکنون و یا به زودی یکی خواهد شد. اماHD-SDI بسیاری از محدودیت هایی را که دارد HDCVI آن را از بین برده است . من می خواهم به برخی از معایب و مزایای استفاده ازHDCVI و HD-SDI در این مقاله اشاره کنم.

مزایای دوربین مدار بسته HDCVI

HDCVI موج جدید انتقال ویدیو HD است. در این مرحله، دوربین مدار بسته HDCVI برخی محدودیت ها دارد، اما این واقعیت وجود دارد کهدوربین مدار بسته HDCVI نیز با استانداردهای اتحاد جدیدتر دوربین مدار بستهHD مطابق است. این محدودیت ها فقط به طور موقت هستند. این استانداردها نه تنها استاندارد SMPTE M292-از انجمن تصاویر متحرک و مهندسان تلویزیونی برای استودیوهای تلویزیونی را به کار می گیرد، بلکه به عنوان استاندارد HD-SDI هم شناخته می شود. این مسئله استاندارد با افزودن گواهینامه انطباق و قابلیت همکاری چند فروشنده و عملکرد الکتریکی قابل اعتماد در تولید انبوه بسیار محکم تر و مهم تر می شود. website seo analysis استاندارد XR دوربین مدار بسته HD یا استاندارد دسترسی طولانی ویدیو با کیفیت بالا است به طوری که تا حد ۳ برابر بیشتر از HD-SDI می تواند بدون هر نوع تکرار جا به جا شود. استاندارد CX دوربین مدار بسته HD و یا استاندارد کابلCatX این است که سیستم با هر نوع کابل Cat در بازار کار خواهد کرد. استاندارد AT دوربین مدار بسته HD یا استاندارد انتقال پیشرفته یعنی این که سیستم می تواند در همه زیرساخت های کابلی تلویزیونی کابل مدار بسته سنتی کار انتقال را انجام دهد. استاندارد ۲,۰ دوربین مدار بسته HD اجازه می دهد تا نمایش روی صفحه(On-Screen Display) از دوربین ها به وسیله کابل کنترل شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نظارت گستر ایمن | دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پشتیبانی فروش دوربین مداربسته، تمامی خدمات در زمینه نصب دوربین مدار بسته، دوربین مدار بسته ویمکس، دوربین مدار بسته سایوتک، دوربین مدار بسته رستر، دوربین مدار بسته فیلر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات