نظارت گستر ماد

نماینده انحصاری دوربین مدار بسته PHAROS, نماینده انحصاری دوربین مدار بسته ITR, نماینده انحصاری دوربین مدار بسته ETTO

960H چیست ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

960H

آینده ای پرکیفیت برای دنیای آنالوگ
وارد شدن به عصر کیفیت هدف اصلی صنعت امنیت است . در سالهای گذشته بازار امنیت تحت سلطه راهکارهای پرکیفیت (معمولا ً اکثر خبرها حول دوربین های IP و HDI-SDI می گشت ) قرار داشت وکمتر به افزایش کیفیت به دوربین های آنالوگ پرداخته می شد . اما امروزه صحبت روز صنعت امنیت ،سیستم های آنالوگ پرکیفیت ، یا به عبارت دیگر دوربین های
960H/700TVL می باشد .ویژگی اصلی این دوربین ها این است که بصورت High.definition وبا جزئیات خیلی دقیق تصویر برداری می کنند . راهکار 960H توسط SONY و Techwell ارائه شده است واکثر غریب به اتفاق این دوربین های
آنالوگ از تلفیق و ارتباط ccd های جدید 960H ساخت سونی و DSP های سری Effio سونی استفاده می کنند .
تلفیق DSP های Effio و CCD های 960H دوربین هایی تولید می کند که 650 TVL رنگی و 700 TVL سیاه وسفید را ارائه می دهد .
بجز سونی شرکت های دیگر هم راهکارهای خود را ارائه داده اند :
سامسونگ چیپ های SV5 و پاناسونیک هم چیپ های SD6 را ارائه کرده اند .
تولید کنندگان دیگر هم مثل Nextchip ، R : chnex و MIKTAM هم DSP های 960H خود را عرضه کرده اند .
تفاوت های DVR های D1و 960H :
DVR هایpx720 ، D1  افقی 480 پیکسل عمودی را نمایش می دهند که در نهایت توانایی نمایش 345600 پیکسل را دارند . ولی DVR های 960H می توانند 960 پیکسل افقی و582 پیکسل عمودی را نمایش دهند که 552960 پیکسل را به ما می دهد.
برتری های 960H
از دیدگاه تکنیکال ، برتری اصلی 960H پرکیفیت بودن آن ، کارایی مناسب در محیط های کم نور و WDRمی باشد .
استواری سیستم 960H همچون سیستم های مرسوم آنالوگ می باشد .سیستم های آنالوگ در طول سالیان متمادی پالایش شده اند ویک سیستم کامل و پایدار می باشد . در عمل هم زمانی و بدون تاخیر بودن آن ثابت شده است در حالی که مسئله هنوز در دوربین های IP یک معضل می باشد . از طرف دیگر HDI-SDI می تواند کیفیت عالی را بدون هیچ گونه تاخیری منتقل کند ولی رسانه انتقال گرانقیمت و ذخیره سازی آن هنوز مشکل بزرگی است .
همچنین سیستم های IP و HDI –SDI از تکنولوژی CMOS استفاده می کنند که در مقایسه CCD برای دریافت تصاویر در شب قابل مقایسه نمی باشند .
قابلیت وبرتری دیگر 960H امکان همکاری و هماهنگی آن با سایر دستگاه های آنالوگ است . دوربین های 960H می توانند با DVR های معمولی کار می کنند و DVR های 960H هم می توانند تصاویر دوربین های معمولی را نمایش دهند حتی هیچ نیازی به کابل کشی مجدد هم نیست .
آینده 960H
بر اساس مسیر تولید کمپانی های چینی ، در آیندهه دوربین های 960H به عنوان هدف اصلی بازار تعیین خواهند شد .
این سیستم مطمئنا ً جایگزین دوربین های آنالوگ معمولی مربوط در بازار خواهد شد چراکه با وجود قیمت پایین آن ( نسبت به سیستم های IP و HDI-SDI ) هنوز امکان کاهش بیشتر قیمت در آینده وجود دارد.

منبع :

 http://www.elm-co.ir

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نظارت گستر ماد

سنندج

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

نماینده انحصاری دوربین مدار بسته PHAROS، نماینده انحصاری دوربین مدار بسته ITR، نماینده انحصاری دوربین مدار بسته ETTO، نماینده انحصاری دوربین مدار بسته OPTIC، دوربینهای مدار بسته IPو آنالوگ، سیستمهای ضد سرقت ودزدگیرITR، سیستمهای اعلام حریق، سیستمهای حضور وغیاب ZK، شبکه های کامپیوتری، ماشینهای اداری ، سیستمهای پیجررستورانی، درب های اتوماتیک و کرکره برقی، تابلو روان فول کالر و تک رنگ، UPS و استابلایزر TACOM، سلولهای خورشیدی، تجهیزات خانه هوشمند

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات