نظارت گستر ماد

نماینده انحصاری دوربین مدار بسته PHAROS, نماینده انحصاری دوربین مدار بسته ITR, نماینده انحصاری دوربین مدار بسته ETTO

ویژگی های قابل ارائه در CCD

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
ویژگی های قابل ارائه در CCD

 

 OSD ( on screen Display ) Menu Setup

دوربین ها در پروژه های مختلف در محیط های متنوع شرایط نوری گوناگونی دارند . همچنین فاکتورهای دیگری هم وجود دارد که ممکن است تصویر تولید شده توسط دوربین کیفیت مورد انتظار را به ما ندهد . برای رسیدن به بهترین کیفیت تصویر، کاربران می توانند تنظیمات و ویژگی های تصویر دوربین را بر اساس محیط نصب با کمک منوی OSD انجام دهند .

DWDR


تصاویر ویدئویی واضح تر و با جزئیات بیشتر. DWDR نقاط سایه ای سیاهی که در تصویر بوجود می آید را از بین می برد این قابلیت در محیط هایی که هم نقاط تیره و هم نقاط روشن دارد که بسیار کاربردی است .


SMART IR


این ویژگی از بین برنده ی نوردهی بالای چراغ های IR روی دوربین ها در شرایطی است که ممکن است فاصله ی دوربین تا جسم خیلی زیاد نباشد .


DNR  Digital Noise Redctron


کاهش نویز تصویر در محیط های با نور پایین ( تصویر تهیه شده در شب )
دوربین های با امکان DNR در مقایسه با دوربین هایی که امکان DNR ندارند نویز کمتری ایجاد می کنند .


HLC Highlight Compensation


ویژگی مفیدی که به کاربران اجازه می دهد پلاک ماشین هایی که در حال عبورهستندرا حتی با وجود چراغ های جلوی قدرتمند به خوبی تشخی دهند .

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نظارت گستر ماد

سنندج

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

نماینده انحصاری دوربین مدار بسته PHAROS، نماینده انحصاری دوربین مدار بسته ITR، نماینده انحصاری دوربین مدار بسته ETTO، نماینده انحصاری دوربین مدار بسته OPTIC، دوربینهای مدار بسته IPو آنالوگ، سیستمهای ضد سرقت ودزدگیرITR، سیستمهای اعلام حریق، سیستمهای حضور وغیاب ZK، شبکه های کامپیوتری، ماشینهای اداری ، سیستمهای پیجررستورانی، درب های اتوماتیک و کرکره برقی، تابلو روان فول کالر و تک رنگ، UPS و استابلایزر TACOM، سلولهای خورشیدی، تجهیزات خانه هوشمند

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات