تولیدی نیک نگاران البـــــرز

صندلی امفی تاتر, صندلی همایش, صندلی دسته پذیرایی

3 گام مهم برای انتخاب مبلمان اداری

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

برای خریدن مبلمان اداری باید به موارد زیادی توجه کرد اما 3 گام که از همه مهمتر می باشند عبارتند از :

تخمین بودجه، انتخاب مبلمان، استفاده متنوع و کاربردی از آن

اولین گام : تخمین بودجه برای خرید مبلمان اداری

برای خریدن مبلمان اداری حتماً علاوه بر بودجه باید به کیفیت آن نیز توجه کرد . در هنگام خرید مبلمان اداری ممکن است یک نوع مبلمان با قیمت های متنوع عرضه شود که باید محصولی که قیمت پایینتر دارد را تهیه کرد .

بعد از پیدا کردن فروشگاه مورد نظر، مرحله بعد اعتماد و ارتباط است که در خیلی موارد که مشتری همیشگی فروشگاه می شوید می توان از تخفیف های خاص مشتریان برخوردار شد.

دومین گام : انتخاب مبلمان

 خریدن مبلمان برای یک شرکت چون برای گروهی از افراد می باشد به طرح خیلی دقیق نیاز دارد پس علاوه بر داشتن بودجه کافی باید محصولی با کیفیت تهیه کرد و همچنین بهتر است در این مورد، نظرات و پیشنهادات کارمندان را هم جویا شوید. به طور کلی، شما باید از خود بپرسید: کارمندان این شرکت به چه نوع مبلمانی احتیاج دارند؟ این سوال جنبه های طراحی و کاربردی مبلمان اداری را هم شامل می شود. مطمئنا نظراتی که خود کارمندان در مورد مبلمان اداری محل کار دارند، در صورتی که منطقی و قابل اجرا باشد، باید در نظر گرفته شوند. نکته ی مهم دیگر این است که خریدن مبلمان اداری ارگونومیک که برای سلامتی مفید هستند، کسب کنیم. به عنوان مثال، صندلی ها و میزهای اداری باید کاملا از بدن کارمندان حمایت کرده و سلامتی آنها رادر نظر بگیرد تا کارمند راحت تر بتواند مطلبی بنویسد، تایپ کند، بخواند و کارهای لازم دیگر را انجام دهد. انواع مختلفی از مبلمان اداری وجود دارد اعم از کوچک و بزرگ. مهم نیست که شما در نهایت چه نوع مبلمان اداری را انتخاب می کنید. به هر حال، اطمینان حاصل کنید که این مبلمان در شرکت خوب هستند. مبلمان اداری موجود در شرکت نباید به گونه ای باشد که فضای شرکت به نظر شما تنگ و شلوغ بیاید و شما احساس ناراحتی کنید. بنابراین، باید چه کرد؟ در انتخاب مبلمان اداری هم اندازه و ابعاد شرکت مهم است و هم این موضوع مهم است که کار در این شرکت انفرادی است و یا گروهی. طرح مبلمان اداری نکته ی دیگری است که از نظر زیبایی شناسی باید در نظر گرفته شود. شرکتی با طرح مینیمالیستی باید با مبلمان اداری مناسب خود تجهیز شود. علاوه بر این، اگر فعالیت شرکت با تکنولوژی بالا انجام می شود، مبلمان هم باید این را تأیید کند. سومین گام : استفاده متنوع و کاربردی از آن   مبلمان اداری باید به گونه ای باشد که در صورتی که استفاده نشدند، بتوان به راحتی آنها را نگهداشت. همانطور که می دانید، شرکت باید گاهی اوقات برای نیازهای خاصی تغییر دکوراسیون داده شود. در این بین، آنها باید برای نیازهای کاربران تنظیم شده و سفارشی ساز شوند. مدیران ممکن است صندلی بلند دوست داشته باشند در حالی که دیگران ممکن است صندلی های کوتاهتر را ترجیح دهند.

3 گام مهم برای انتخاب مبلمان اداری

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تولیدی نیک نگاران البـــــرز

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

صندلی امفی تاتر، صندلی همایش، صندلی دسته پذیرایی، صندلی کنفرانس، صندلی اموزشی، صندلی اداری، صندلی کارمندی، صندلی کارشناسی، صندلی مدیریت، صندلی امفی تئاتر، مبلمان اداری، مبلمان ، میز، پارتیشن، کمد، قفسه

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات