سانتیگراد

فروش تاسیسات, اتصالات برنجی, گرمایش از کف

سرمایش از کف

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

✅ سیستم سرمایش از کف


یک سیستم سرمایشی جدید که در ساختمان های مدرن امروزی مورد استفاده قرار می گیرد، سیستم سرمایش از کف است. این سیستم از طریق لوله های آب سردی که در کف ساختمان نصب شده اند منجر به خنک شدن فضا می شوند. استفاده از سیستم های سرمایش از کف در ساختمان از نظر اقتصادی بسیار مقرون بصرفه است و هزینه مصرف انرژی را پایین می آورد. طراحی این سیستم همانند سیستم گرمایش از کف است اما بر اساس محاسبات متفاوت صورت می گیرد. مهمترین نکته ای که در نصب و راه اندازی این سیستم ها حائز اهمیت می باشد عایق کاری دیوارها و پنجره هاست زیرا عایق مانع از انتقال هوای سرد به بیرون ساختمان و مانع از ورود هوای گرم به داخل آن می شود.

نحوه عملکرد این سیستم بدین گونه است که آب توسط چیلری که بر روی پشت بام قرار گرفته سرد شده و وارد لوله های نصب شده در کف ساختمان می شود. دمای این آب بین ۵ الی ۱۰ درجه است. این سیستم برخلاف سایر سیستم های سرمایشی باد سرد مستقیم در فضا منتشر نمی کند و منجر به سرماخوردگی و حساسیت نخواهد شد. سیستم هایی نظیر کولر و اسپیلیت باد سرد را به طور مستقیم وارد فضا می کنند و همیشه فضای جلوی آنها خنک تر از بقیه قسمت های اتاق است اما سیستم های سرمایش از کف فضا را به طور یکنواخت خنک می کنند و تفاوت دما در بخش های مختلف ساختمان احساس نمی شود. این سیستم از قابلیت ها و مزایای منحصر بفردی برخوردار می باشد که در زیر به آنها اشاره شده است:

سیستم گرمایش از کف عمر بسیار بالایی دارد زیرا در آن هیچ قطعه متحرکی وجود ندارد.
این سیستم ها به تجهیزات جانبی نظیر فن کویل و یا کانال های خروج هوا نیاز ندارند.
این سیستم نه تنها سرمایش مورد نیاز در تابستان را فراهم می نماید بلکه در فصل زمستان نیز منجر به گرم شدن فضای ساختمان می گردد.
با استفاده از این سیستم نیازی به نصب تجهیزات سرمایشی در ساختمان نیست.
نصب این سیستم هیچ فضای اضافی در ساختمان اشغال نمی کند و دکوراسیون داخلی را می توان طبق سلیقه طراحی نمود.
استفاده از این سیستم به میزان قابل توجه منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سانتیگراد

تبریز

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش تاسیسات، اتصالات برنجی، گرمایش از کف، لوله پنج لایه، هیترگازی، پکیج حرارتی، رادیاتور پانلی، لوله و اتصالات سفید، آذر تهویه، شیر پروانه برنجی، کلکتور برنجی، نماینده ایزوپایپ، isopipe، رادیاتورGKN، کولرگازی، کولرآبی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 4 روز پیش