سانتیگراد

فروش تاسیسات, اتصالات برنجی, گرمایش از کف

شیر ترموستاتیک حمام(دوش) چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

هدر رفتن انرژی مفهومی است که از دیرباز با آن آشنا هستیم و همیشه سعی داشتیم تا به نحوی جلو آن را بگیریم. استفاده از تجهیزات ساختمانی با کیفیت بالا یکی از راهکارهای این موضوع است. کیفیت خوب تجهیزات ساختمانی علاوه بر این‌که باعث شده تا این لوازم در مدت طولانی‌تری قابل استفاده باشند، تاثیر زیادی هم در کاهش هزینه‌هایی مصرفی دارد. یکی از تجهیزات ساختمانی شیرآلات هستند که در صورت عدم رعایت استاندارد مقدار زیادی آب به هدر می‌رود. با توجه به اینکه در زمان استحمام مقدار زیادی آب مصرف می‌شود استفاده از یک شیر آب استاندارد و ترموستاتیک اهمیت زیادی دارد. شیر حمام ترموستاتیک اکویلیبرا مدل  IB-SANبا وجود استفاده از مواد اولیه مرغوب و رعایت استاندارد در ساخت و داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد انتخاب مناسبی است. انواع مختلفی شیرآلات و در بازار با تنوع در جنس، طرح، رنگ، ابعاد و کاربرد‌های گوناگونی وجود دارد. همه این‌ها باعث شده تا انتخاب راحت‌تری، متناسب با بودجه‌مان داشته باشیم اما در این میان اهمیت، کیفیت یک سری از اقلام را نمی‌توان نادیده گرفت. شیر ترموستاتیک حمام اکویلیبرا مدل  IB-SAN یکی از این محصولات است.

شیر ترموستاتیک حمام اکویلیبرا مدل IB-SANبه منظور بهینه ‌سازی مصرف آب، دارای کاتریج ترموستاتیک است. شیرهای ترموستاتیک قابلیت تنظیم دما توسط ترموستات را دارند و این امکان را به ما می‌دهد تا دمای آب و شدت جریان خروجی آن را تنظیم کنیم. ترموستات به شیر فرمان داده تا درجه آب را به میزان مندرج روی شیر تنظیم کند. این قابلیت محصول باعث شده تا در حمام تجربه تغییر ناگهانی دمای آب را نداشته باشیم. ابعاد شیر حمام اکویلیبرا 9،15 در 29 سانتی‌متر است و وزنی در حدود 1.795 گرم دارد. جنس تنه این شیر از آلیاژ برنج و جنس دسته‌های از زاماک است. این شیر، آبکاری از جنس کروم دارد که به‌خوبی تمام سطح خارجی شیر را پوشش داده است. این آبکاری براقیت بالایی دارد و موجب افزایش مقاومت شیر می‌شود. وجود این آلیاژها در شیر باعث بالا رفتن مقاومت آن را در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود و دربرابر فشار دچار آسیب‌دیدگی نمی‌شود. با کمک این محصول دمای آب خروجی از دوش حمام شما مطابق میل شما خواهد بود. نا گفته نماند که نرخ جریان آب یا دبی شیر حمام ترموستاتیک اکویلیبرا مدل IB-SAN به میزان  7.5-12 لیتر بر دقیقه است. در کنار همه این ویژگی‌های منحصر به فرد داشتن ظاهر زیبا باعث شده تا این محصول همراه جر کالاهای پرطرف‌دار باشد. نوع رنگ براق آن در این موضوع بی‌تاثیر نیست.

دما توسط ترموکوپل ها کنترل می شود. کافی است کاربر قبل از باز کردن شیر دمای لازم را تنظیم کند و خود دستگاه

با اضافه کردن داغ یا آب سرد. علاوه بر این ، میکسر ترموستاتیک فوراً به تغییرات دما پاسخ می دهد.

خطر سوزاندن بیش از حد را از بین می برد آب گرم، که برای خانواده های دارای فرزندان کوچک بسیار مهم است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سانتیگراد

تبریز

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش تاسیسات، اتصالات برنجی، گرمایش از کف، لوله پنج لایه، هیترگازی، پکیج حرارتی، رادیاتور پانلی، لوله و اتصالات سفید، آذر تهویه، شیر پروانه برنجی، کلکتور برنجی، نماینده ایزوپایپ، isopipe، رادیاتورGKN، کولرگازی، کولرآبی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 2 روز پیش