نی نی سنترNinicenter.ir

استیکرفان تو سی, پوسترو استیکرکودک, فرش و موکت کودک

پیشنهادات نی نی سنتر برای ست کردن سیسمونی و دکوراسیون اتاق کودکتان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 

پیشنهادات نی نی سنتر برای ست کردن سیسمونی و دکوراسیون اتاق کودکتان !

آشنایی با محصولات تخصصی و متنوع سیسمونی و دکوراسیون اتاق کودک –      برندهای لیتل برد Little Bird told me  و فان توسی Funtosee

آیا به دنبال ایده ها و طرح هایی جدید برای تهیه سیسمونی نوزادانتان هستید . اگر در انتخاب محصولات مناسب از لحاظ طرح ،کیفیت ،جذابیت برای سیسمونی  سر در گم شده اید و یا دنبال هدیه ای منحصر به فرد و به یاد ماندنی برای فرزند دوستان و اقوام تان هستید با ما همراه باشید تا محصولاتی جذاب ،شاد و کاربردی برای سیسمونی از کمپانی لیتل برد (Little bird told me  ) به شما معرفی نماییم .

دکوراسیون فوق العاده عالی برای فرزندانتان با محصولات کمپانی" لیتل برد " فراهم نمایید. این  محصولات ،شامل طرح های  دخترانه ،پسرانه و محصولاتی برای هر دو دسته می باشد و در سال های اخیر برنده جوایز متعددی از جمله مدال طلای LBP  ( محصول مورد علاقه والدین ) در سال 2012 و جایزه برتر محصولات مادر و فرزند بابت طراحی کاربردی ترین تشک های بازی ، مدال  نقره bb (bizzie baby ) بوده است .

    دختر بچه ها با تشک های بازی طرح " پروانه های شاد" حسابی سر گرم  خواهند شد .

این تشک های بازی و سرگرمی  با گل های صورتی ظریف و زیباو دارا بودن سطح پار چه ای نرم و مخملی پاسخ خوبی برای حس های ظریف و لطیف نوزادان خواهند بود و تشک های نرم این محصولات موجب خواهند شد که کودکان روی هر سطحی احساس راحتی و آرامش داشته باشند . شما مادران عزیز نیز از دانستن اینکه این تشک ها کاملا قابل شستشو بوده و آویز ها ی بالا و سقف قوسی شکل آن کاملا قابل جداشدن می باشند از خرید خود بسیار راضی خواهید بود . عروسک ها ی آویز  بالای آن به کودکان در پرورش ذهنی و رشد خلاقیت و سرگرم نمودن آنها کمک خواهد کرد و فرزند شما  با در دست گرفتن و  کشیدن آنها به سمت خود  آهنگ لالایی دلنشینی خواهد شنید  که برایش بسیار جذاب و سر گرم کننده خواهد بودو ابزاری است مناسب برای تمرین به دست  گرفتن و تحرک کودک !

نکته مهم دیگر در کارایی بیشتر این محصول اینکه ،عروسک ها می تواند در زمانی که مایل باشید از تشک جدا شده و به عنوان اسباب بازی های مستقل  مورد استفاده قرار گیرد .آینه کوچکی که همراه این تشک می باشد از محصولات  بدون خطر و مناسب کودک است که با استفاده از آن فرزندتان می تواند به شناخت بیشتر و تصویر سازی از خود و بازی با آن بپردازد .

بالشت نرمی که روی این تشک نصب می شود قابل جدا شدن بوده و می تواند در زمانی که فرزندتان بر روی شکم می خوابد و بازی می کند به صورت جداگانه مورد استفاده قرار گیرددر نتیجه تشک بازی فرزندتان در زمان رشد او نیز همچنان مورد استفاده و کاربردی می باشد.

محصولات تزیینی و سرگرمی  دیگری نیز از این طرح و ست با تشک بازی  موجود می باشد. به عنوان مثال می توانید از آویز عروسکی پروانه ای که روی تختخواب نصب می شود نیز استفاده کنید . این آویز ها گردان بوده و با بازی موزیک  ونور موجبات سرگرمی کودکان را در تختخوابشان فراهم می کند.

 

بال های پروانه ها در زمانی که موسیقی لا لایی توسط دستگاه خوانده می شود  درخشان بوده و چشمک می زنند . برای شروع این بازی فقط کافی است که گل ها را به سمت خود بکشید تا موزیک نواخته شود .

تنوع نقش ، شخصیت ها  و رنگ های کمپانی لیتل برد بسیار گسترده و جوابگوی سلیقه های مختلف مشتریان می باشد

ü      ست طرح " حلزون مهربان و کرم ابریشم کنجکاو "  نیز مجموعه ای جذاب و شاد از طرح ور رنگ های متنوع برای نوزادان دختر و پسر می باشد که همانند طرح پروانه دارای بخش ها و قطعات کاربردی و سرگرم کننده ای برای کودکان است

تشک بازی طرح "حلزون مهربان"   تصویری از رنگ ها و با فت های مختلف پارچه ای نرم را به نمایش می گذارد  که همانند بقیه تشک های بازی این کمپانی قطعات آن قابل جدا شدن و شستشو بوده و عروسک های آن قابل جدا شدن و نصب بر روی صندلی ماشین و تختخواب کودک ، کالسکه ،کریر و سایر ملحقات می باشد .

عروسک های چرخ دار ست "حلزون مهربان"   برای کودکان 6 ماه و بالاتر پر از سورپرایز و شگفتی خواهد بود و می تواندسر گرمی های فراوانی برای حرکت ، بازی و داستان هایی برای خلاقیت آنها  فراهم نماید .این عروسک ها ی کوچک در بسته بندی های جذاب وزیبا می تواند هدیه ای بسیار مناسب برای عزیزانتان باشد و با دارا بودن قطعات متنوع و رنگارنگ داستان هایی  با نمک  برای سرگر م کردن کودکان و پرورش تخیل آنها به همراه داشته باشد :

"حلزون مهربان و کوچولو که خانه اش را با خودش روی شونه هاش و با پایه های چرخ دار چوبی می کشه .... این حلزون کوچیک قصه ما آنتن های رنگی بالای سرش رو  بالا نگه می داره تا بتونه  اهنگ های قشنگ رو بشنوه  و درب خونه اش باز می شود تا تصویر یه کوچولوی نازنین روی  آینه پشت در دیده بشه  !!وای بچه ها کرم ابریشم کوچولو رو ببینید که از پنجره سرک کشیده و داره می خنده ... "

کوچولو ها می توانند  شادی ها و سر گر می های زیادی با این عروسک تجربه کنند .

فنر های نرم عروسکی نیز گزینه ای مناسب برای سرگرمی و دکوراسیون اتاق فرزندتان می باشد که می توانند در مکان های مختلف از جمله تختخواب نوزاد و کالسکه ،صندلی ماشین  و تشک های بازی نصب شوند و دارای قطعات و حیوانات مختلفی از جمله حلزون ،پروانه ،کرم ابریشم  می باشد  که  با لمس کردن قسمت های مختلف آنها صدا های متفاوتی ایجاد می شود.کودک می تواند با این محصول تلاش برای گرفتن اشیا  و کشیدن آنها را تجربه کند .

این محصول نیز در بسته بندی زیبا و مناسب برای هدیه دادن ارائه می گردد.

صبر کنید ! خبر خوب اینکه محصولات کمپانی لیتل برد  فقط منحصر به سیسمونی نوزادان نمی باشد !

این برند علاوه بر محصولات سیسمونی نوزاد که در ماه های اولیه تولد مورد استفاده قرار می گیرد سرگرمی هایی نیز برای کودکان با سنین بالاتر (9 ماه به بالا) نیز تولید و طراحی نموده است که از آن  جمله می توان به سری محصولات بسیار جذاب  صندلی های بازی الاکلنگی (راکر های حیوانات )اشاره نمود  که در طرح ها و رنگ ها و سایز های متنوعی ارائه گردیده است .

برای مادرانی که به دنبال سرگرمی هایی جذاب و شاد برای تحرک و رشد کودکانشان می باشند راکر (صندلی الاکلنگی ) کرم ابریشم کنجکاو و حلزون مهربان گزینه ای مناسب  وکاربردی می باشد. این طرح راکر  برای کودکان 9 ماه به بالا مناسب بوده و در رنگ های شاد و زیبا ی سبز ،قرمز ،آبی و صورتی با متریال های متنوع و جغجغه های با نمک در بخش های مختلف آن صدا ها و جذابیت های متفاوتی برای کودکان فراهم می آورد .

     در طرح کرم ابریشم کنجکاو یک صندوقچه سبز رنگ به شکل سیب ،پشتی نرم و مناسبی برای کودک فراهم می آورد که علاوه بر آن می تواند فضایی  جذاب برای ذخیره عروسک های او نیز باشد . یک عروسک اضافی نیز در صندوقچه عقب از پنجره سیب سر بیرون آورده و تنوعی از بازی ها ،سرگرمی ها و صدا های مختلف در این طرح راکر یافت می شود.

      راکر های طرح " پیکسی و فلاف (pixie& Fluff )" نیز طرحی جذاب برای دختر کوچولوها می باشد . گل های شاد و زیبای صورتی  بنفش ،تشک نرم و راحت  ، دوست خوب   به نام فلاف که در جیب کناری او قرار گرفته و صدا های مختلفی که با لمس و فشار دادن یال و دم اسب به گوش می رسد، همه از سرگرمی ها و جذابیت های این محصول می باشد .

      از رنگ های دیگر این راکر ها که مناسب کودکان 9 ماه به بالا می باشد دوست خوب  دیگری با نام  "هاب ناب (Hobnob)   "   می باشد .این راکر جذاب به رنگ قهوه ای شکلاتی با پایه های چوبی با زین نمدی برای هر دو دسته دختران و پسران مناسب است .

 برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تنوع محصولات و مشاوره برای دکوراسیون اتاق فرزندتان با ما در سایت نی نی سنتر (کیدز دکور ) : www.kidsdecor.ir  آشنا شوید .

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نی نی سنترNinicenter.ir

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

استیکرفان تو سی، پوسترو استیکرکودک، فرش و موکت کودک ، مبل و صندلی کودک، مشاوره رایگان اتاق کودک، طراحی و تزیین اتاق کودک، نقاشی دیوار اتاق کودک ، فروش و نصب پوستر ، پوستروالتستیک، کاغذ دیواری نیومور، لوازم بازی کودک، محصولات تزیینی و کمک آموزشی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات