نورگیرسنتر

نورگیر, پلی کربنات, سقف کاذب

پوشش سقف سوله

یکی از بهترین و پرکاربرد ترین سازه های عمرانی سوله می باشد ، سوله ها معمولا دارای سقف های شیب دار می باشد که بر اساس محاسبات خاص ساخته می شود ، سوله ها با اجزای مستحکم و مقاوم که دارای استاندارد است با پیچ و مهره در محل پروژه به هم متصل می گردد . قالبا تیر ورق ها در سایز های مورد نیاز در کارخانه تولیدی برش داده شده ، سپس رنگ امیزی و در نهایت برای اجرا به محل سوله حمل می گردد

توضیحات خدمت

پوشش سوله به کاربری های سوله مربوط میگردد که به دو دسته پوشش سقف و بدنه و پوشش سازه فلزی تقسیم می شود.پوشش بدنه نیز به دو بخش داخلی بدنه و خارجی بدنه تقسیم می شود و در هر کدام پوشش های خاصی را می توان استفاده کرد ، البته مواردی مانند سرعت نصب ، صرفه جویی در زمان اجرا ، هزینه ها از جمله هزینه کارگر ، مصالح و دور ریزی آن  که در مجموع باعث کاهش هزینه های کل سازه در نظر گرفته می شود. در پوشش سوله اگر عایق بندی از لحاظ دما مد نظر باشد باعث صرفه جویی در انرژی و در طولانی مدت باعث بازگشت سرمایه می شود.

عایق بندی صوتی به جهت جلوگیری از بروز صداهای داخل سوله (صدای دستگاه ها خطوط تولید ) به بیرون و تاثیرات نامطلوب بهداشتی زیست محیطی و همچنین کسب گواهینامه های زیست محیطی قابل اهمیت می باشد.زیبایی نمای درونی و بیرونی سوله نیز مهم می باشد تا محیط چشم نوازی را ایجاد می کند. بعضی از سازه با توجه به شرایط آب هوایی در معرض خورندگی قرار می گیرند پس پوشش این نوع سوله ها باید دارای مقاومت لازم در برابر رطوبت و خورندگی و فرسایش را داشته باشند .

در انتخاب پوشش سوله باید جا به جایی و قابل حمل بودن  و همچنان دمونتاژ کردن سوله را نیز مد نظر گرفت. سبک سازی سازه ، باعث سبک شدن  بار مرده واردی بر اسکلت می شود .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نورگیرسنتر

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

نورگیر، پلی کربنات، سقف کاذب، پوشش حیاط خلوت، ورق پلی کربنات، پوشش پاسیو، پوشش سوله، پوشش استخر، پوشش پارکینگ، پوشش سازه فضایی، پوشش سقف، سقف پاسیو، پوشش نورگیر، آلاچیق، آسمان مجازی، پوشش سقف حیاط خلوت

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات