شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

ردیاب خودرو, ردیاب شخصی, مدیریت ناوگان

ماژول GSM و GPRS چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

GSM مخفف global system for mobile communication است که برای نخستین بار در سال 1982 توسط سازمان استاندارد سازی اروپا به کاربرده شد و  این سازمان استاندارد جدیدی برای ارتباطات سیار در باند 900 مگا هرتز ارائه کرد.

شبکه GSM شامل تعداد کثیری گوشی های موبایل است که در مدل های مختلف در دست افراد موجود است.

GSM ارتباط کاملا دو طرفه برای تماس های تلفنی یا ارسال پیامک محسوب می شود.

GPRS

با بکارگیری این تکنولوژی در شبکه تلفن همراه، امکان خدماتی نظیر مرور در اینترنت، ایمیل، ارتباطات تصویری و پیام های چند رسانه ایی را فراهم می کند.این سرویس به شبکه ها این امکان را می دهد که خدمات اینترتی پرظرفیت را به صورت دائمی و بدون قفه به مشترکان خود ارائه می دهند.

برای استفاده از این تکنولوژی، شما باید موبایلی داشته باشید که GPRS را پشتیبانی کند.اصلی ترین مزیت GPRS این است که شما مبلغ ارتباط خود را براساس مقدار اطلاعات ورودی و خروجی می پردازید و نه بر اساس مدت زمانی که به اینترنت متصل هستید یعنی ممکن است شما تمام روز به اینترنت متصل باشید اما فقط در هنگام ارسال یک پیغام مبلغی را پرداخت کنید.

این ماژول امکان ارتباط به اینترنت و ارسال اطلاعات به وب سرور و نرم افزار های تحت #C یا اپلیکیشن های ویندوزی را داراست.

نکته قابل توجه در این مورد این است که ارتباط تعرار بالایی ماژول به یک اپلیکیشن ملزم به وجود وب اپلیکیشن و محیط ASP و PHP می باشد.

در این ماژول امکان بهره برداری از پروتکل TCP/IP میسر است.کاربر با استفاده از فرمان های کنترلی یا AT command های مرتبط با پروتکل Tcp/IP به آسانی از این پروتکل استفاده خواهد کرد.استفاده از این پروتکل برای انتقال داده در شبکه تلفن سلولی یا موبایل کاربرد دارد.

ماژول های جی اس ام  معمولا دارای باند فرکانسی مختلف هستند بعضی  موارد از چهار باند فرکانسی 1900و 1800 و 900 و 850 مگاهرتز و بعضی موارد از دو باند فرکانسی 1900و 900 مگا هرتز پشتیبانی می کنند.قابل ذکر است فقط دو باند 1900 و 900 مگا هرتزی برای ایران قابل  استفاده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، مدیریت ناوگان، جی پی اس، دزدگیر ماهواره ای، جی پی اس خودرو، خرید ردیاب، دوربین فیلمبرداری چراغ قوه ای، فروش ردیاب، بیسیم، دزدگیر، قیمت ردیاب، سامانه مدیریت ناوگان، ردیاب ماهواره ای، ردیاب، چراغ قوه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات