شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

ردیاب خودرو, ردیاب شخصی, مدیریت ناوگان

اسمارت وان سولار گلوبال استار

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اسمارت وان سولار گلوبال استار دستگاهی با انرژی خورشیدی و کم مصرف و از دستگاه های  اینترنت اشیاء ماهواره ای است که نظارت و ردیابی لحظه ای از راه دور را در یکی از سریعترین شبکه های ماهواره ای جهان فراهم می کند.

با بکارگیری اسمارت وان سولار می توانید با ساده سازی عملیات M2M، نظارت و مدیریت تجهیزات از راه دور و نقاط غیر قابل دسترس، کارایی را به شبکه ارتباطات زمینی خود اضافه نموده و یک مزیت رقابتی در بازار جهانی بسیار متمرکز امروز برای شرکت خود ایجاد کنید.

باتری های نیکل متال اسمارت وان با شارژر خورشیدی تعبیه شده روی بدنه دستگاه 8 سال عمر مفید دارند. بنابراین زمان نگهداری و هزینه های نیروی انسانی و قطعات را به شدت کاهش می دهد.

گواهینامه ایمنی دستگاه استاندارد های ZONE 0 ,ATEX ,IECEX ,OSHA ,UL913 CSA22.2, Intrinsically Safe و HERO (خطرات ناشی از تابش الکترومغناطیس) جهت رعایت دقیق ترین و سخت ترین شرایط ایمنی صنعتی را شامل می شود.

تطبیق پذیری، اسمارت وان سولار را به یک دستگاه ایده آل برای نظارت، ردیابی و جمع آوری دیتا در صنایع گوناگون برای تجهیزاتی که فراتر از مناطق تحت پوشش شبکه های سنتی هستند، تبدیل کرده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، مدیریت ناوگان، جی پی اس، دزدگیر ماهواره ای، جی پی اس خودرو، خرید ردیاب، دوربین فیلمبرداری چراغ قوه ای، فروش ردیاب، بیسیم، دزدگیر، قیمت ردیاب، سامانه مدیریت ناوگان، ردیاب ماهواره ای، ردیاب، چراغ قوه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات