شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

ردیاب خودرو, ردیاب شخصی, مدیریت ناوگان

بک هاول شبکه سلولی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

با در نظر گرفتن شبکه های موبایل عمومیت فراوانی برای اکثر مردم دارند و علاوه بر آن سهولت استفاده و دسترسی به وسایل ارتباطی آن بسیار بیشتر از تجهیزات ماهواره ای می باشد،بیشتر شرکت ها و سازمان های بزرگ برای راحتی و سهولت بیشتر کارمندان که در مناطق دور و خارج از پوشش شبکه های زمینی هستند، به فکر راه اندازی پوشش محلی و موقتی شبکه های موبایل می افتند به طوریکه کارمندان براحتی می توانند از دستگاه های موبایل شخصی خود استفاده کنند.

همچنین اپراتورهای موبایل در حال گسترش روز افزون پوشش های خدماتی می باشد و آن چیزی که می تواند مانع آن شود عبور بک هاول شبکه موبایل از میان راه سخت و بسیار دشوار می باشد.

هنگام وقوع زلزله چه کار و راهکارهای ارتباطی می تواند کمک کند؟؟

در هنگام زلزله برقراری ارتباط به طور یقین دچار اشکالاتی می شود که با رعایت اصول می توانیم تا حدودی این مشکل را برطرف کنیم بر همین اساس گزارشات علوم فناوری در حین وقوع بلای طبیعی مثل سیل،طوفان و زلزله برای برقراری ارتباط برای درخواست کمک کردن به دیگران بسیار می تواند مهم و حیاتی باشد.

بعنوان مثال سیستم خدمات رسانی اورژانس نیازمند به یک سیستم ارتباطی ثابت و قابل اعتماد دارد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، مدیریت ناوگان، جی پی اس، دزدگیر ماهواره ای، جی پی اس خودرو، خرید ردیاب، دوربین فیلمبرداری چراغ قوه ای، فروش ردیاب، بیسیم، دزدگیر، قیمت ردیاب، سامانه مدیریت ناوگان، ردیاب ماهواره ای، ردیاب، چراغ قوه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات