شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

ردیاب خودرو, ردیاب شخصی, مدیریت ناوگان

دستگاه DVR ماشین با قابلیت ردیابی آنلاین خودرو

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در بیشتر مواقع هنگام سفر و در مکاتن هایی که مسیر را بلد نیستید با استفاده از نرم افزار های جی پی اس براحتی برایتان ممکن می شود.اما در برخی مواقعی که در نقاط کور مخابراتی قرار می گیرد امکان استفاده از جی پی اس برایتان ممکن نمی شود.

دستگاه DVR با قابلیت ردیابی آنلاین خودرو می توانید مسیر خودرو را براحتی پیداکنید و همچنین به دلیل وجود دوربین با کیفیت می توانید تصاویر زیبایی که در حین رانندگی ضبط کنید.

به طور کلی دستگاه DVR دارای صفحه نمایشگری است که می توان آن را به ردیاب خودرو نصب کرد و در عین حال از  نقشه جی پی اس بهره مند شد.

قابلیت دستگاه DVR:

  • پیداکردن مسیر به هنگام رانندگی
  • ردیابی آنلاین
  • جلوگیری از سرقت ماشین

همچنین دستگاه DVR این قابلیت رادارد که با مشاهده نقشه جی پی اس و حتی با تنظیم کردن آن در هنگام رانندگی اگر مسیری را اشتباه رفتید سریعا آلارم دریافت کنید.

ساختار کلی دستگاه DVR:

دستگاه DVR دارای یک CPU دو هسته ایی است و رم داخلی آن DDR3 و به مقدار 512 مگابایت می باشد.به دلیل دو هسته ایی بودن CPU قابیلت نصب بازی اندروید را نیز دارد.این دستگاه دارای یک دوربین با کیفیت عالی می باشد و حتی می توانید با استفاده از ضبط در حین تصادف  شاهد فیلم های ضبط شده باشید.

در داخل دستگاه تراشه جی پی اس موجود است و به شما امکان ردیابی آنلاین خودرو را می دهد.

با وجود این دستگاه هم از موقعیت مکانی خودرو، میزان سرعت، ماشین، و هم اینکه از میزان مسافت طی شده مطلع شوید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، مدیریت ناوگان، جی پی اس، دزدگیر ماهواره ای، جی پی اس خودرو، خرید ردیاب، دوربین فیلمبرداری چراغ قوه ای، فروش ردیاب، بیسیم، دزدگیر، قیمت ردیاب، سامانه مدیریت ناوگان، ردیاب ماهواره ای، ردیاب، چراغ قوه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات