شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

ردیاب خودرو, ردیاب شخصی, مدیریت ناوگان

ساعت هوشمند مجهز به ردیاب و جی پی اس مخصوص ورزشکاران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در عصر تکنولوژی امروزه بسیار از کارخانه ها و شرکت ها اقدام به تولید و ساخت ساعت های هوشمند مجهز به ردیاب کرده اند و علاوه بر ردیابی امکاناتی نظیر میزان ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده و .. را می دهد.

این ساعت هوشمند برای ورزشکاران بسیار مناسب می باشد.از قابلیت های دیگر این ردیاب شامل:

  • ردیابی آنلاین
  • مراقبت از سلامت افراد
  • دارای امکانات مشاهده انواع تمرینات
  • امکان تماس

ظاهر این ردیاب به طور کامل شبیه به یک ساعت می باشد با این تفاوت که دارای cpu و با داشتن رم داخلی و همچنین تراشه جی پی اس به شما امکانات بسیار ویژه ای می دهد.

لازم به ذکر است بدانید این ساعت مچی مجهز به دکمه SOS می باشد و در مواقع اضطراری می توانید تنها با فشار دادن این دکمه افراد مد نظر خود را آگاه سازید.

همچنین از طریق اپلیکیشن روی گوشی می توانید ضربان قلب خود، میزان کالری سوزانده شده، میزان مسافت طی شده در هنگام رانندگی و میزان گام های برداشته شده  در پیاده روی را به صورت دقیق مشاهده کنید.

باتری داخلی این ساعت قابل شارژ می باشد و پس از سه روز به پایان می رسد و باید شارژ شود.

نکته بسیارجالب و قابل توجه که باید بدانید این است که این ساعت دارای سیمکارت داخلی می باشد که براحتی می توانند با شما تماس حاصل نمایند و توسط میکروفن و اسپیکر براحتی تماس دوطرفه ایجاد نمایید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، مدیریت ناوگان، جی پی اس، دزدگیر ماهواره ای، جی پی اس خودرو، خرید ردیاب، دوربین فیلمبرداری چراغ قوه ای، فروش ردیاب، بیسیم، دزدگیر، قیمت ردیاب، سامانه مدیریت ناوگان، ردیاب ماهواره ای، ردیاب، چراغ قوه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات