شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

ردیاب خودرو, ردیاب شخصی, مدیریت ناوگان

استفاده از ردیاب جی پی اس در حمل و نقل

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در بعضی مواقع نقل و انتقال انواع کالاها و جابجایی انسان ها از طریق هواپیما و کشتی و اتوبوس باعث می شود که صاحب نظران به این فکر باشند که چگونه امنیت را برای حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی فراهم کنند.

باتوجه به موارد استفاده از فناوری جی پی اس امروزه شاهد انواع ردیابی جی پی اس چون ردیاب قطار، ردیاب  خودرو، ردیاب آهنربایی، ردیاب شخصی که هرکدام از آنها می تواند به کمک انسان ها و حفظ امنیت آنها بیاید.

ردیاب قطار

با نصب یک ردیاب جی پی اس روی قطار ها می تواند از زمان قطار ها در ایستگاه ها مطلع شد و همین امر باعث می شود که مانع از ایجاد تصادفات شود.حتی با استفاده از نقشه جی پی اس که در مانیتور قطار نمایش داده می شود و مسافران می توانند از زمان رسیدن به مقصد مطلع شوند و خود را به درب قطار برسانند تا مانع از معطلی در ایستگاه ها و حتی ازدحا جمعیت نشوند.

استفاده از ردیاب خودرو برای ردیابی اتوبوس های درون شهری و برون شهری

با نصب انواع ردیاب خودرو در مدل های مختلف چون ردیاب آهنربایی حتی در زمان رخ دادن تصادفات از موقعیت دقیق خودرو مطلع شد تا بتوانید سریعا ماموران و آتش نشان ها را با خبر سازید.

استفاده از ردیاب جی پی اس برای هواپیما

هواپیما ها هم نیز مانندخودروها  ممکن است در ترافیک هوایی گیر کنند اینکه بتوانند بهترین مسیرهوایی را تعیین کنند می تواند باعث کاهش زمان رسیدن به مقصد شود و حتی مانع از به دام افتادن در چاله های هوایی شود.

استفاده از ردیاب جی پی اس در کشتیرانی

کشتی حمل بار، کشتی مسافربی روزانه حجم زیادی از کالا و مسافر را جابجا می کنند اینکه بتوانید به صورت کارآمد مسئولین آنها را ردیابی کنند و باعث افزایش امنیت مسافران و کالا ها شود.با نصب ردیاب جی پی اس حتی می توانند ناخدای کشتی سریعا مسیر حرکت را پیدا کند و در طوفان دچار نشوند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، مدیریت ناوگان، جی پی اس، دزدگیر ماهواره ای، جی پی اس خودرو، خرید ردیاب، دوربین فیلمبرداری چراغ قوه ای، فروش ردیاب، بیسیم، دزدگیر، قیمت ردیاب، سامانه مدیریت ناوگان، ردیاب ماهواره ای، ردیاب، چراغ قوه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات