شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

ردیاب خودرو, ردیاب شخصی, مدیریت ناوگان

تعبیه ردیاب در ساعت مچی اپل(l watch)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

فناوری و ذکاوت به کاربردن ردیاب در ساعت مچی اپل سبب شده تا بتوانیم به راحتی با داشتن یک ساعت مچی همزمان از یک ردیاب شخصی نیز استفاده کنیم.

ساخت و وجود ردیاب در ساعت مچی اپل موجب شده تا اینکه این ساعت همانند یک جی پی اس گارمین عمل کند.این ردیاب تمام ویژگی ها و کاربردهای جی پی اس و ردیاب ها را دارا می باشد و میتوان از آن به عنوان یک موقعیت یاب استفاده نمود.

این ساعت مچی به l watch معروف می باشد.به راحتی با بستن این ساعت مچی به دست کودکان و بیماران آلزایمری در هر لحظه آنان را ردیابی کرد بدین صورت است که با فعال سازی ساعت می توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود و متصل بودن به اینترنت ساعت را موقعیت یابی کنیم.

در هنگام انجام ورزش هایی چون دو و یا پیاده روی و کوهنوردی میزان مسافت طی شده و هم چنین میزان دوندگی از جمله داده های پر ارزش نیز می باشد.

تعبیه زیرکانه ردیاب در ساعت اپل نیز در شرکت هایی  که کالاهای ارزشمند و قیمتی را ارسال می کنند، می توانند از این ساعت برای کارمندان خود تهیه نمایند.

همچنین لازم به ذکر است بدانید دکمه ای در پشت ساعت تعبیه شده که می توان با آن تماس برقرار کرد.

همچنین اگر ساعت از دست شما جدا شود با شماره تنظیم شده روی گوشی شما تماس می گیرد.ساعت مچی l watch حتی اگر شخصی در نقاط کور مخابراتی باشد باز هم ردیاب آن عملکرد خود را حفظ می کند و همینطور شخص می تواند قادر به استفاده از داده های ساعت می باشد و شخص دیگری با استفاده از تلفن هوشمند موقعیت یابی کند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، مدیریت ناوگان، جی پی اس، دزدگیر ماهواره ای، جی پی اس خودرو، خرید ردیاب، دوربین فیلمبرداری چراغ قوه ای، فروش ردیاب، بیسیم، دزدگیر، قیمت ردیاب، سامانه مدیریت ناوگان، ردیاب ماهواره ای، ردیاب، چراغ قوه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات