شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

ردیاب خودرو, ردیاب شخصی, مدیریت ناوگان

سیستم مکا‌ن‌یابی خودکار وسیله نقلیه AVL

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

استفاده از فن آوری جی‌پی‌اس (GPS: Global Positioning System) یا “سامانه موقعیت یاب جهانی” روز به روز گسترش و عمومیت بیشتری می یابد. صرف نظر از کاربردهای نظامی، کارآمد ترین روش در امر موقعیت یابی اجسام متحرک از جمله کنترل و ردیابی خودروها می باشد.
سیستم (AVL (Automatic Vehicle Location اطلاعات مربوط به موقعیت جغرافیایی و سرعت و زمان و تاریخ حرکت یا موقعیت خودرو را از طریق ماهواره دریافت کرده و در حافظه خود ذخیره می نماید. این اطلاعات از طریق سرویس GPRS به سرور مرکزی ارسال شده و در نهایت توسط نرم افزارهای کامپیوتری پردازش و مسیر حرکت خودرو روی نقشه نمایش داده میشود. همچنین این سیستم میتواند با ارسال SMS موقعیت فعلی خود را به اطلاع برساند. سیستم مکانیاب خودکار وسایل نقلیه (AVL) یکی از زیرسیستمهای حمل و نقل هوشمند (ITS) است که از آن برای اخذ اطلاعات لحظه ای (Real time ) موقعیت مکانی وسیله نقلیه در مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استفاده میشود.
با رشد وگسترش روزافزون شهرها وافزایش تعداد وسایل نقلیه درآن ، مدیران درصدد برآمدند تا از راههای جدیدی جهت نظارت وکنترل سیستمهای حمل و نقل استفاده نمایند.
سیستم ردیابی و ناوبری متحرک ها ترکیبی از سخت افزارها و نرم افزارهای خاص منظوره می باشد که با استفاده از فن آوری ماهواره و GPS و با تکیه برزیر ساخت GIS ( سیستم های اطلاعات جغرافیایی ) امکان ردیابی همزمان و نا همزمان متحرک ها را به هدف اطلاع یافتن از موقعیت آنها و امکان پذیر ساختن مدیریت بهینه آنان فراهم میسازد . با راه اندازی این سیستم ، موقعیت خودروها از طریق یک مرکز عملیاتی قابل تعیین می باشد و مسئولین سیستم می توانند درهر نقطه با برقراری اتصال به سیستم ، الگوی توزیع متحرکها را بروی نقشه مشاهده کرده وآخرین اطلاعات حرکتی متحرک ها نظیر جهت حرکت ، میزان توقف ، سرعت و مسافت طی شده را در اختیار داشته باشند.
همچنین برنامه ریزان سازمانی با دسترسی به گزارشات تحلیلی بر روی این اطلاعات میتوانند درخصوص برنامه ریزی مناسب و کارای منابع حمل وتوزیع سازمان اقدام نمایند. از این اطلاعات برای نقشه برداری ، آمار گیری ، تهیه و اصلاح اطلاعات نقشه ای ، نظارت بر حرکت خودروها ، تهیه نقشه از مسیر طی شده ، پیدا کردن متحرک گم شده و یا به سرقت رفته ، اطلاعات ورودی برای سیستمهای اطلاعات جغرافیایی ، امداد و نجات در حوادث و موارد دیگر استفاده می شود.

منبع: www.globalstar.ir
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، مدیریت ناوگان، جی پی اس، دزدگیر ماهواره ای، جی پی اس خودرو، خرید ردیاب، دوربین فیلمبرداری چراغ قوه ای، فروش ردیاب، بیسیم، دزدگیر، قیمت ردیاب، سامانه مدیریت ناوگان، ردیاب ماهواره ای، ردیاب، چراغ قوه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات