سایت تخصصی تولید پکینگ در ایران

تلفن همراه : 09370648945, پکینگ, پال رینگ

پکینگ پال رینگ

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در این مقاله می خوانیم استفاده از انواع پرکن ها و پکینگ ها از نوع پال رینگ – راشینگ رینگ - سدل رینگ ( زین اسبی ) - پرکن کروی شکل - پکینگ متخلخل کروی شکل و ...
دانستن پارامترهای کلیدی و یا اصل کلی برای انتخاب پال رینگ مناسب برای استفاده در برج های آکنده و ستون های آکنده
پارامترهای انتخاب پال رینگ عبارتند از : وزن پکینگ ، سطح ویژه ، VOIDAGE  و packing factor می باشد
کدام یک مهم ترین است؟ در مرحله اول ،  افت فشار درون برج بر اساس دبی های ورودی مایع و گاز - همچنین قطر و ارتفاع برج و دمای برج مهم میباشد
پکینگ پال رینگ پلاستیکی چند کاره است . این محصول بر اساس پلاستیک Ring  Rasching تولید شده و نوع پیشرفته راشینگ رینگ میباشد و در مقایسه با آن ، هر دو آنها از ابعاد مشابه استوانه ای تشکیل شده اند  ، اما پلاستیک پال رینگ  دارای دو ردیف سوراخ پانچ شده میباشد و توسط پره ها به مرکز استوانه وصل شده است ، که به طور قابل توجهی  عملکرد پرکن را از نظر توان ، بازده و افت فشار افزایش می دهد .
مزایا :
این ویژگی های مانند حجم آزاد بالا ، افت فشار کم، ارتفاع واحد  انتقال جرم کم ، نقطه جاری شدن سیل بالا ، تماس  یکنواخت با گاز و مایع ، وزن مخصوص کم ، راندمان انتقال جرم بالا و غیره.
پکینگ ها و پرکننده های پال رینگ  در انواع اندازه های مختلف از پلاستیک ها و پلیمر های گوناگون تولید می گردد . که هر کدام از مواد پلیمری قابلیت های ویژه ای را به پکینگ میبخشند . که در موارد مختلف از آن استفاده می گردد . از جمله مواد پلیمری میتوان به پکینگ پال رینگ پلی پروپیلن – پکینگ پال رینگ پلی اتیلن – پکینگ پال رینگ ترموپلاستیک – پکینگ پال رینگ پلی کربنات و پکینگ پال رینگ پلی پروپیلن تقویت شده را نام برد .
ویژگی این مواد پلیمری و پلاستیکی ، توانایی بهینه سازی ظرفیت و بهره وری بر اساس الزامات برجها و ستون های مختلف  و امکان استفاده در درجه حرارت برج ها در محدوده از 60 ℃ تا 160 ℃ را امکان پذیر می نماید .
خواص فیزیکی و شیمیایی پکینگ پال رینگ پلاستیکی که به صورت نامنظم ( رندوم ) استفاده می شود :
پال رینگ پلی پروپیلن  مقاوم در برابر اسید و دقیقا برای استفاده در محیط های خورنده و اسیدی و قلیایی  طراحی شده  است . پال رینگ و پرکن  ارائه شده ما مناسب است که در ستون ها و برج ها برای عملیات انتقال جرم  و افزایش انتقال سطح و انتقال حرارت در صنایع مختلف استفاده  شود . پکینگ های پال رینگ ساخته شده از پلی پروپیلن و پلی اتیلن در برابر عوامل شیمیایی ، الکلی ، اسیدها ، گریس ها ، روغن ها ، چربیها و مواد بیولوژیک کاملاً مقاوم می باشند. از جمله فواید پلاستیکها (پلی پروپیلن و پلی اتیلن ) : پایداری ، طولانی بودن عمر مفید ، خاصیت خود خاموشی و قابلیت یکنواخت ساختن قطرات آب (Wetting ) بر روی سطح می باشد.
خصوصیات پکینگ مناسب
1- در مقابل عوامل شیمیایی آب مقاوم باشد.
2- در برابر خوردگی مقاوم باشد.
3- زمان مناسبی برای ایجاد فیلمی از آب گرم جهت تبخیر ایجاد نماید.
4- پال رینگ پلی پروپیلن و پلی اتیلن  در مقابل درجه حرارت آب گرم تا 100 درجه سانتیگراد مقاوم می باشد. پکینگ ترموپلاستیک دارای تحمل حرارت تا دمای 160 درجه سانتیگراد است .
5- کمترین افت فشار استاتیک را در برابر جریان هوا داشته باشد.

موارد استفاده
از پکینگ ها در انواع برج های خنک کننده Natural draft – Bottle Type – Counter Flow – Cross Flow ، مربوط به صنایع کاغذ ، فولاد ، قند ، شکر ، غذایی ، شیمیایی ، پتروشیمی ، پالایشگاه ها ، نیروگاه ها ، انواع سیستم های تهویه و برای ارتقاء راندمان برج های خنک کننده قدیمی استفاده می شود. از طرف دیگر ، در انواع شوینده های هوا ، رطوبت زنها ، سیستم های تصفیه فاضلاب ، برج های ازت زدایی و حوضچه های پرورش ماهی نیز کاربرد دارند.برای عملیات فرآیندی نظیر برجهای تقطیر – جذب – دفع و غیره به کار می رود . از جمله عملیات عریان سازی گازها -برجهای خنک کننده  (CoolingTower ) – پکیج های هوا زدا -برج اسکرابر -عمل جذب کردن برای کنترل بوهای مواد سمی – تهویه و هوا دهی – جداسازی و تفکیک جزئی گازها– عملیات تصفیه روغن ، فیلتذاسیون سوخت ، فلاشینگ روغن ، سیستمهای وکیوم ،  عملیات میکروبیولوژی و زیست شناسی و دیگر کاربردهای انتقال حرارت و انتقال جرم

»»» با توجه به تجربه زیادی که صنایع شیمیائی محمد در این حوزه دارد ، ما باید خودمان را به عنوان تولید کننده قابل اعتماد ، صادر کننده و تامین کننده قطعات صنعتی مورد نیاز صنایع مختلف متمایز نمائیم . »»»
 مهندس رضائی (کارشناس شیمی - گرایش صنایع پتروشیمی ) همراه : 09370648945
برای اطلاعات بیشتر از سایت های زیر دیدن نمائید :
www.pallring.ir
www.packingpallring.ir
www.packingtower.ir
ایمیل : pall_ring@yahoo.com

پکینگ ها و پرکننده های پال رینگ و راشینگ رینگ بهترین جایگزین برای سینی های برجهای جذب ، دفع ، اسکرابر ، تقطیر و ... می باشد .
در گذشته در برج ها و ستون های ذکر شده در فرآیند های گوناگون از سینی (tray ) استفاده می کردند . که باعث این میشد برای رسیدن به انتقال جرم و انتقال سطح مورد نظر ارتفاع برج ها را افزایش دهند و همچنین در تمام نقاط برج کنترل دبی و  فشار فاز مایع ، بخار و گاز را داشته باشند که به مراتب کارائی این برج ها بسیار پائین و در عین حال استهلاک این سینی ها ، گرفتگی و آسیب دیدن آنها ، تعمیرات و نصب کردن آنها شرایط استفاده از آنها را بسیار دشوار می کرد . با جایگزین کردن پکینگ ها و پرکننده های اولیه که راشینگ رینگ نام داشت افزایش سطح انتقال جرم و انتقال حرارت و انتقال سطح باعث استقبال از این پکینگ ها گردید که با گذشت زمان و تغیرات در راشینگ رینگ ها و بهتر کردن کارائی پکینگ ها و پرکننده ها نوع بهبود یافته یا تکامل یافته آن به نام پکینگ و پرکن پال رینگ تولید گردید از انواع پکینگ پال رینگ جنس پلی پروپیلن و پلی اتیلن و مواد پلیمری  و پلاستیکی به علت این  که راندمان بالا ، افت فشار مناسب ، مقاوم در برابر محیط های اسیدی ، وزن بسیار کم ، استفاده بسیار راحت در نصب و مهمتر از همه قیمت مناسب آن ، مورد توجه صنایع مختلف قرار گرفت . که البته برای دماهای 100 تا 110 درجه قابل استفاده هستند لذا برای دماهای بالاتر از پکینگ استنلس استیل میتوان استفاده کرد و معایب استفاده از استیل وزن بالای آن ، قیمت خیلی بالا و خوردگی در محیط های اسیدی و خورنده می باشد . لذا صنایع شیمیائی محمد با استفاده از تجربه چندین ساله کارشناسان این شرکت و دانش محور بودن طراحیها ، اخیراً از مواد ترموپلاستیک تقویت شده برای بالا بردن  و مقاومت تا دمای 160 درجه سانتیگراد و همچنین تحمل فشار بالا ؛ ضربه پذیری و استحکام بالا ، جلوگیری از رسوب املاح معدنی بر روی پکینگ و خاصیت ضد خوردگی در محیط های اسیدی موفق به تولید پکینگ پال رینگ  سایز 2 اینچ جهت جایگزینی بجای پکینگ استیل نموده است .


»»» با توجه به تجربه زیادی که صنایع شیمیائی محمد در این حوزه دارد ، ما باید خودمان را به عنوان تولید کننده قابل اعتماد ، صادر کننده و تامین کننده قطعات صنعتی مورد نیاز صنایع مختلف متمایز نمائیم . »»»
 مهندس رضائی (کارشناس شیمی - گرایش صنایع پتروشیمی ) همراه : 09370648945
برای اطلاعات بیشتر از سایت های زیر دیدن نمائید :
www.pallring.ir
www.packingpallring.ir
www.packingtower.ir
ایمیل : pall_ring@yahoo.com

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سایت تخصصی تولید پکینگ در ایران

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تلفن همراه : 09370648945، پکینگ، پال رینگ ، پال رینگ سایز 1 اینچ ؛ 1.5 اینچ ؛ 2 اینچ و 3 اینچ ، راشینگ رینگ، پرکن زین اسبی ( نعل اسبی )، پرکن فلزی ss 304 - ss 316، پرکن سرامیکی، پال رینگ پلی پروپیلن ، پکینگ استیل، پرکن استنلس استیل، پکینگ پلی پروپیلن، اسپلش مدیا ( رندوم پکینگ )، www.pallring.ir، www.packingiran.ir، Email : pall_ring@yahoo.com

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 24 ساعت پیش