شرکت پاک نهاد تولید کننده محصولات بهداشتی فردی و خانه

پد لاک پاک کن کاسه ای, پد لاک پاک کن جعبه ای, الکل صنعتی

کدام گیاهان دارویی موجب تقویت پوست و مو می شوند؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 

آسیب های زیاد پوست و مو با روش های شیمیایی باعث شده تا استفاده از درمان‌های گیاهی دارای اهمیت ویژه ا ی شود.

 

صرفا  سالن های زیبایی موجب زیبایی نمی شوند، بلکه می‌توان با روش های خانگی به زیبایی دلخواه دست یافت. زیبایی پوست و مو می‌تواند با استفاده از گیاهان طبیعی بدست آید. استفاده منظم و همیشگی از درمان‌های گیاهی می‌توانند بدون هیچ آسیبی پوستتان را درخشان و مو‌هایتان را نرم و براق کنند. با خواندن این مطلب ،روش های های زیبایی گیاهی را در خانه خود به کار بگیرید.

 

گیاهانی که زیبایی شما را بیشتر می کنند:

در باغ های خاص به دنبال این گیاهان شگفت انگیز و جادویی نگردید؛ این گیاهان، رایج‌ترین گیاهانی هستند که شما در بیشتر روزها از آن‌ها استفاده می‌کنید.

 

1.برگ‌ نعنا: آب نعنا پاک کننده گیاهی خوبی ست. و التهاب، کهیر و گرما ی پوست را از بین می برد و به عمر جوش‌های پوستی پایان می‌دهد. روغن نعنا یک ماده ضدعفونی کننده می باشد. نعنا به آرامش پوست کمک کرده و عفونت‌ها و خارش پوست را درمان می‌کند.نعنا به عنوان یک درمان خانگی برای گزیدگی حشراتی مانند پشه، زنبور عسل و... به دلیل خواص ضد التهاب و فرونشاننده مورد استفاده قرار می گیرد.

 

2.برگ حنا: حنا رازیست در پشت موهای قوی و زیبا. این گیاه به درمان طاسی کمک می‌کند. مخلوط روغن خردل با حنا رشد مو را افزایش داده و طاسی را درمان می‌کند. ۲۵۰ میلی لیتر روغن خردل بردارید و آن را با ۶۰ گرم برگ حنا مخلوط کنید، این مخلوط را بجوشانید و پس از خشک شدن از یک صافی (یک پارچه نخی) رد کنید. این روغن درمان مؤثری برای افزایش رشد موهاست.

 

3.دانه‌های زیره سیاه: برای داشتن موهای درخشنده و سالم، ناخن های زیبا و بلند و پوستی لطیف، می‌توانید از دانه های زیره سیاه که به صورت روغن و یا کپسول وجود دارد استفاده کنید. این گیاه همچنین در درمان مشکلات پوستی نظیر آلرژی‌ها، جوش‌ها و دمل‌ها، سوریاس و اگزما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

4.برگ کاری: با مخلوط کردن برگ کاری با روغن نارگیل و گذاشتن آن روی سر، ریزش مو کنترل می‌ شود. زیبایی و بافت مو‌هایتان با استفاده منظم و دائم از این گیاه درمانی، بهبود قابل توجهی خواهد یافت.

 

5.گیاه اقاقیا: یک داروی مؤثر برای تقویت و نرمی موی سر استفاده می شود. این گیاه رشد مو را تقویت کرده و باعث افزایش  سرعت رشد آن می‌شود. گیاه اقاقیا همچنین از موخوره و ریزش موی زیاد جلوگیری می‌کند. استفاده این گیاه به همراه آب انگور فرنگی و پودر حنا بر روی سر، فواید دو چندانی خواهد داشت.

 

6.انگور فرنگی: انگور فرنگی التیام بخش بسیاری از بیماری هاست. ۵۰ میلی لیتر آب انگور فرنگی را با ۵۰ میلی لیتر آب لیمو مخلوط کنید.؛ این مخلوط را به عنوان یک شامپو روی پوست سرتان بریزید. این آبمیوه تازه فولیکول های مو را تقویت کرده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

 

7.شنبلیله: ۵۰ گرم شنبلیله را بگذارید که در طول شب در آب خیس بخورد؛ سپس آن را بکوبید و با مقداری کشک مخلوط کنید؛ آن را روی سرتان  به مدت 1 ساعت بگذارید.پس از آن مو‌هایتان را با شامپوی خود بشویید. این کار موخوره را درمان کرده و ریشه مو‌هایتان را تقویت می‌کند. همچنین از ریزش مو جلوگیری می‌کند و موجب رشد سریع تر مو‌هایتان می‌شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت پاک نهاد تولید کننده محصولات بهداشتی فردی و خانه

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش

خدمات/محصولات

پد لاک پاک کن کاسه ای، پد لاک پاک کن جعبه ای، الکل صنعتی ، استون ویتامینه ، روغن بادام تلخ ، جرم گیر کتری و سماور ، لوله بازکن، موم سرد اپیلاسیون، ماسک نانو، اسکاچ جادویی، دستمال سطوح، دستمال ظروف، دستمال شیشه، اسکاچ، نانو اسکاچ

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات