شرکت پاک نهاد تولید کننده محصولات بهداشتی فردی و خانه

پد لاک پاک کن کاسه ای, پد لاک پاک کن جعبه ای, الکل صنعتی

معرفی ابزارهای کاربردی برای اصلاح صورت مردان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

یک مرد معمولی 30 هزار موی ریش در صورت خود دارد. بیشترین تراکم موی صورت در نواحی چانه و بالای لب بالا می‌باشد. مو روزانه در حدود 0.8 میلی متر رشد میکند که این سرعت در طی روز بیشتر از شب است. بر خلاف تصور تعداد دفعات تراشیدن موهای صورت در سرعت و ضخامت موهای تازه روییده تاثیری ندارد. ایده‌آل‌ترین زاویه اصلاح با خودتراش دستی 28-32 درجه می‌باشد. موهای گردن موازی با پوست گردن رشد می‌کنند. 42 درصد مردان یا کاملا فاقد موی صورت هستند و یا از کم پوشت بودن موهای صورت خود ابراز نارضایتی می‌کنند.

ریش و تراشیدن آن از مهم‌ترین مسایل آرایشی آقایان نسبت به بی‌نهایت مسایل مربوط به آرایش خانم هاست! اگر شما فقط به ریش‌تان برسید یعنی آزایش و زیبایی صورت خود را تضمین کرده‌اید. در این مقاله ۵ وسیله برای اصلاح صورت مردان را با جزییات برایتان معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

 

1) ژیلت یک بار مصرف

فواید ژیلت یک بار مصرف: ارزان‌ترین آن‌ها هستند و معمولا در پک‌های ۱۰-۲۰ تایی عرضه می‌شوند. مناسب‌ترین و سبک‌ترین وسیله برای سفر شما.

ضررهای ژیلت یک بار مصرف: وزن زیادی سبک آن‌ها باعث می‌شود که فشاری که مورد نظر شماست به اندازه کافی روی آن اعمال نشود و مسلما نتیجه‌ای که انتظار دارید را نخواهید گرفت. تیغ‌های بی کیفیت آن‌ها فقط یک یا دوبار برای شما دوام می‌آورند. سر آن نیز انعطاف‌پذیر نیست و این نیز مشکل دیگر آن است.

 

2) ریش‌تراش برقی

انتخاب رایج آقایان در ریش‌تراش این مدل آن است. چه برای استفاده خانگی و چه مسافرت‌ها.

فواید ریش تراش برقی: فایده بسیار خوب آن‌ها این است که همه‌جا قابل استفاده‌اند. مثلا در ماشین و حین تماشای مناظر اطرافتان! برعکس تراشیدن سنتی این ریش تراش‌ها به هیچ‌گونه خمیر ریش، سینک دستشویی و آب نیازی ندارند.

ضررهای ریش تراش برقی: دقت آن‌ها به اندازه تیغ‌ها نیست و شاید مدل مطلوب شما را با دقت بالایی درست نکنند. با اینکه راحت و خوش دست هستند ولی اکثر آقایان بعد از تراشیدن ریش با آن‌ها از خراب شدن پوست شان شکایت می‌کنند.

 

3) ریش‌تراش‌های کارتیج دار

ژیلت‌های کارتیج‌دار معروف‌ترین آن‌ها هستند و این اجازه را به شما می‌دهند که در جهت و خلاف جهت رویش موی صورتتان آن را بتراشید. از یک دسته پلاستیکی یا فلزی تشکیل شده اند که به قسمت مرکزی آن انعطاف‌پذیر است و به ژیلت اجازه حالت گرفتن متناسب با صورت شما را می‌دهد. کارتیج آن شامل ۶ تیغ ضدزنگ است.

فواید ریش‌تراش کارتیج‌دار: کارتیج آن قابل جایگزینی است. معمولا بعد از ۳ یا ۴ بار استفاده باید آن را عوض کرد. امن‌ترین راه برای تراشیدن صورت شماست. معمولا هربار تراشیدن صورت با آن ها ۱۰ دقیقه طول می کشد و ریسک هیچ‌گونه خراشیدگی یا بریدگی روی صورت شما وجود ندارد.

ضررهای ریش تراش کارتیج دار: قیمت بالای آن‌ها, گیر کردن ریشه ریش در میان تیغ‌ها از دیگر مشکلات آن است. شاید برای سفید کردن صورت نیاز به تراشیدن به صورت اریب نیز داشته باشید. به اندازه کافی برای آقایان قانع‌کننده نیست که از آن به جای ژیلت معمولی استفاده کنند.

 

4) تیغ دو لبه

سنتی‌ترین روش است که از پدران و نیاکان ما به ما رسیده است. لبه محافظ آن حین برخورد با پوست مانع از فرو رفتن تیغ در پوست شما می‌شود. از یک دسته فلزی به نسبت سنگین‌تر ساخته شده است که کنترل شما و در نتیجه دقت شما را بالا می برد.

فواید استفاده از تیغ دو لبه: بر اساس استفاده شما می توانید هر هفته تیغ آن را عوض کنید. با توجه به قیمت کیفیت مناسبی دارند. دقت بسیار بالایی به دلیل دو سر تیز در طرفین دارند.

ضررهای تیغ دو لبه: برای اینکه بتوانید با آن‌ها به درستی بتراشید و دقت‌تان در این زمینه زیاد شود و همچنین جایی را نبرید نیاز به تمرین زیادی دارید. اوایل کمی سخت است ولی عادت می کنید.

 

5) تیغ یک لبه

در اکثر آرایشگاه‌ها از این مدل تیغ استفاده می‌شود. امن‌ترین روش برای تراشیدن صورت و پشت گردن است البته بازهم دقت بسیار بالایی نیاز دارید و این بدون تمرین به دست نمی‌آید.

فواید استفاده از تیغ یک لبه: لبه تیز آن دقت تراشیدن را بالا می‌برد. معمولا زمان زیادی طول می‌کشد تا تیغ آن کهنه شود و نیاز به تعویض آن داشته باشید. قیمت آن نیز به نسبت این ۵ مدل تیغ مناسب است.

ضررهای استفاده از تیغ یک لبه: در صورت وارد نبودن در تراشیدن با آن به راحتی می‌توانید خراش‌های بزرگ و کوچک روی صورتتان بیاندازید. زمان و مهارت زیادی را برای یادگیری تراشیدن با آن باید صرف کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت پاک نهاد تولید کننده محصولات بهداشتی فردی و خانه

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش

خدمات/محصولات

پد لاک پاک کن کاسه ای، پد لاک پاک کن جعبه ای، الکل صنعتی ، استون ویتامینه ، روغن بادام تلخ ، جرم گیر کتری و سماور ، لوله بازکن، موم سرد اپیلاسیون، ماسک نانو، اسکاچ جادویی، دستمال سطوح، دستمال ظروف، دستمال شیشه، اسکاچ، نانو اسکاچ

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات