شرکت پاک نهاد تولید کننده محصولات بهداشتی فردی و خانه

پد لاک پاک کن کاسه ای, پد لاک پاک کن جعبه ای, الکل صنعتی

چگونه ماندگاری اصلاح صورت را افزایش دهیم؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

موی صورت در تقریباً همه خانم‌ها کم و بیش دیده می‌شود. اگر تعداد آن‌ها کم، کرکی و بور هستند بهتر است که کاری به آن‌ها نداشته و یا گاهی آن‌ها را با ملایمت و رعایت اصول بهداشتی بند بیاندازیم و یا با قیچی نوک تیز از روی پوست قیچی کنیم.

   

سوختگی در اثر اصلاح

سوختگی در اثر اصلاح، به دنبال استفاده از تیغ‌های کند و یا شیوه نادرست استفاده از تیغ به وجود می‌آید. این مسأله ۲-۴ روز بعد از اصلاح روی پوست خود را نشان می‌دهد و بسته به میزان و سطح سوختگی، درمان آن از چند ساعت تا چند روز طول می‌کشد. در شرایط حاد، سوختگی در اثر اصلاح با برآمدگی و تورم پوست نیز همراه است. وقتی که در ناحیه سوختگی مجددا مو رشد می‌کند. ممکن است جوش‌های چرک‌دار در آن نواحی ایجاد شود. عدم استفاده از نرم‌کننده پوست (مثل صابون و کف) قبل از عمل اصلاح نیز موجب سوختگی می‌شود. افرادی که موهای زبر و خشن و یا پوست حساس دارند نیز دچار این عارضه می‌شوند. برای جلوگیری از این مسأله قبل از اصلاح حتما پوست خود را مرطوب و لغزنده کنید و یا از ژل مخصوص اصلاح استفاده نمایید. حرکت دست نیز حین اصلاح باید در جهت رشد موها باشد.

 

سعی کنید در حین اصلاح فشار کمتری به پوست وارد آید. از مصرف کلیه محصولات نامناسب که ایجاد خارش و حساسیت می‌کنند، خودداری کنید (مثل برخی عطرها و ادکلن‌ها). در صورت استفاده از کرم بعد از اصلاح، کرم‌های حاوی آلوئه‌ورا و نرم‌کننده بسیار مناسب است. بهتر است قبل از اصلاح نواحی مورد نظر را با اسید سالسیلیک پاک کنید تا مواد روغنی و پوست مرده راحت‌تر از پوست جدا شوند. همچنین یک تکه پارچه گرم و مرطوب روی پوست‌تان بگذارید. با این کار موها نرم‌تر و اصلاح راحت‌تر می‌شود.

 

بریدگی‌ها

هنگام اصلاح کردن ممکن است قسمتی از پوست بریده شود و مقداری خونریزی کند. این نوع بریدگی‌ها در اثر حرکت‌های عمودی تیغ ایجاد می‌شوند. اگر چنین وضعیتی برای شما نیز پیش آمد، مقداری پنبه را به الکل آغشته کرده روی محل بریدگی بگذارید و کمی فشار دهید تا خونریزی قطع شود و یا یک برگه دستمال کاغذی را روی محل بریدگی قرار دهید. اصلاح کردن در حین دوش گرفتن و یا بعد از آن باعث می‌شود این نوع خونریزی‌ها در اثر بریدگی و خراش به حداقل برسد؛ زیرا جریان خون به علت انقباض عروق در حین دوش آب سرد، کم می‌شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت پاک نهاد تولید کننده محصولات بهداشتی فردی و خانه

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش

خدمات/محصولات

پد لاک پاک کن کاسه ای، پد لاک پاک کن جعبه ای، الکل صنعتی ، استون ویتامینه ، روغن بادام تلخ ، جرم گیر کتری و سماور ، لوله بازکن، موم سرد اپیلاسیون، ماسک نانو، اسکاچ جادویی، دستمال سطوح، دستمال ظروف، دستمال شیشه، اسکاچ، نانو اسکاچ

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات