ویلاسازی کاسپین -LSF

ویلای پیش ساخته , صنعتی سازی ساختمان, ساختمان پیش ساخته

لطفا مدارک صلاحیت طرف قراردادتان را کنترل فرمائید .

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

با سلام و درود 

برخی شرکتها که نه فقط در زمینه ال اس اف و حتی مهندسی فاقد هر نوع صلاحیتی می باشند در حال فعالیت در شمال کشور میباشند . این ساختمانهای ساخته شده در بدو امر دارای ظاهر زیبا میباشند اما به دلیل عدم توجه به جزئیات اجرایی و نداشتن دانش فنی لازم و صلاحیت اجرا کنندگان در اولین سال بهره برداری ایرادات خود را آشکار خواهند ساخت . 

پروانه نظام مهندسی اولین آیتم میباشد که اشتغال افراد فاقد پروانه صلاحیت به امور اجرایی دقیقا همانند دخالت در امر پزشکی مستلزم تعقیب کیفری میباشد. 

خواهشمندیم با حضور در کارخانه ما و مشاهده مدارک صلاحیتی و تجارب بیست وسه ساله مهندسین دوره دیده ما در شرکت framecad استرالیا اول مقایسه و بعد سفارش ساخت بدهید. 

جالب است که بسیاری از شرکتهایی که در این سایت برای گیلان تبلیغ می نمایند پروژه های اجرا شده توسط ما را به نام خودشان تبلیغ می کنند.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

ویلاسازی کاسپین -LSF

رشت

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ویلای پیش ساخته ، صنعتی سازی ساختمان، ساختمان پیش ساخته، ویلای ارزان قیمت، خانه پیش ساخته، هزینه سازه ال اس اف، اضافه طبقه ، ویلای مدرن، ویلای لوکس ، قیمت سازه ال اس اف ، خانه سازی صنعتی، ویلای شمال، سازه مدرن ، قیمت ویلا، ویلاسازی صنعتی، ساختمان سازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل