شرکت پرنیت |دوربین مداربسته وایرلس+دوربین رم خور+دوربین س...

دوربین مداربسته, دوربین مداربسته وایرلس, دوربین مخصوص خودرو

دوربین مداربسته سیم کارت خور

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دوربین مدار بسته سیم کارت خور به دوربین هایی گفته می شود که می تواند تصاویر را ازطریق اینترنت دیتای سیم کارت ۳g و ۴g ارسال کند . معمولا این دوربین ها دارای امکانات متعددی  هستند که باعث شده است اخیرا مورد توجه کاربران قرار بگیرند .
برخی از کمپانی های تولید کننده دوربین های مداربسته سیم کارت خور ، امکان مشاهده تصاویر دوربین را بدون نیاز به داشتن IP ثابت برای کاربران فراهم کرده اند تا آنها بتوانند در هر نقطه از دنیا و به کمک پردازش ابری تصاویر دوربین مدار بسته خود را بصورت زنده تماشا کنند.این امکانی است که روی برخی از دوربین ها وجود دارد و به سرعت باعث محبوب شدن این دوربین های مداربسته سیم کارتی شده است چرا که ممکن است در هر منطقه ای نتوان به اینترنت پر سرعت adsl و یا وایمکس  و یا مودم وایفای اینترنت دسترسی پیدا کرد.
با این امکان می شود چنانچه منطقه مورد نظر دارای پوشش۳g  و یا ۴g باشد بتوان انتقال تصاویر دوربین مدار بسته را بصورت p2p صورت داد.
 
امکانات مفید دوربین مدار بسته سیم کارت خور :


یک دوربین مدار بسته سیم کارت خور از حافظه جانبی رم 8 گیگ تا 64 گیگ پشتیبانی می کند و می تواند تصاویر را در داخل مموری کارت خود ذخیره و ضبط نماید. این امکان کاربران را از خرید و راه اندازی یک دستگاه ضبط تصویر DVR یا NVR بی نیاز می کند و حتی چنانچه خود دوربین به سرقت برود آرشیو تصاویر آن نیز از بین نخواهند رفت چرا که از طریق اینترنت سیم کارت داخل دوربین آن ها را به موبایل کاربران ارسال کرده اند .همچنین این دوربین ها معمولا دارای میکروفون داخلی و اسپیکر بوده و به مانند یک دستگاه موبایل امکان گفتگوی دو طرفه یا یک طرفه را نیز فراهم می کنند .

بهترین مدل دوربین سیم کارت خور مدل JH09 می باشد که توسط شرکت پرنیت برای فروش به بازار ایران معرفی شده است.

در شبکه اجتماعی اینستاگرام @parnyit را دنبال نمائید

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت پرنیت |دوربین مداربسته وایرلس+دوربین رم خور+دوربین س...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دوربین مداربسته، دوربین مداربسته وایرلس، دوربین مخصوص خودرو، دوربین مداربسته وای فای، دوربین مداربسته وایرلس، اجاره دوربین سیم کارتی، اجاره ردیاب بیسیم، دوربین مداربسته سیم کارتی، دوربین سیم کارتخور، دزدگیر اماکن کلاسیک، دوربین مداربسته IP، دوربین مداربسته حافظه خور، دزدگیر سیم کارتی، دوربین مداربسته هارد خور، دی وی آر خودرو، دی وی آر سیم کارتخور

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات