پارس پنام سازه خرسند

(فوم چند بار مصرف و فوم ملات ساختمانی), (کفپوش اپوکسی و چسب اپوکسی), (چسب سیلیکون بهداشتی و درزگیرآکریلیک ساختمانی)

آب بندی با روش های نوین

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در سال های اخیر در سبک سازی ساختمان مواد جدیدی معرفی شده ، که در سالهای گذشته استفاده از آنها سوال برانگیز بوده است . این در حالی است که با گذشت زمان و رشد علم و دانش در این مباحث تغییرات شگرفی رخ داده است . به طور مثال در دیوار چینی ها تغییر آجر به سفال . در سقف ، سفال جای خود را به فوم پلی استایرن داده  ،و یا استفاده از فوم بتن به جای پوکه ، تغییر پنجره های فولادی به upvc تغییر پیدا کرده و صدها مورد دیگر که سعی می شود ، کیفیت ساخت و ساز را در ساختمان ها را تغییر دهد .و ساختمانهایی سبک تر و مقاوم تر ساخته شوند .

در این مجال کوتاه می خواهیم با معرفی عایق های نسل 3 شما را با امکانات این مواد بیشتر آشنا نموده و  نقش این مواد را در سبک سازی ساختمان بیان کنیم . 

به صورت خلاصه می توان عایق بندی ها را به 3 قسمت تقسیم بندی کرد . نسل 1 (قیر وگونی) ، عایق های نسل 2  (ایزوگام ) و عایق های نسل 3 (محصولات 2 جزئی و تک جزئی) تقسیم بندی کرد . شرکت پارس پنام سازه ارائه دهنده عایق های نسل 3 به صورت تک جزئی و دو جزئی می باشد .

این عایق ها ویژگی هایی دارند که دانستن آنها خالی از لطف نبوده و بر مزایای دیگر عایق ها برتری دارند .

چسبندگی بالا به انواع مصالح ساختمانی : تا به حال به این فکر کرده اید چگونه می توانید انواع مصالح مانند گچ و یا ملات سیمان و یا انواع چسب های کاشی و سرامیک را به صورت مستقیم به ایزوگام بچسبانید. این عمل در عایق های نسل 3 به راحتی قابل اجرا است چون این مواد با مصالح ساختمانی کاملا منطبق می باشند .

مقاومت حرارتی بسیار عالی : عایق های نسل 3 (تک جزئی و دو جزئی ) می توانند دامنه حرارتی -50 الی + 90 در جه را به راحتی تحمل کنند . و به راحتی در کلیه مناطق ایران قابل استفاده می باشند . این در حالی است که ایزوگام ها نمی توانند دمای بالاتر از +50 و -25 را تحمل نمایند . تصور آتش گرفتن یک سازه عایق شده باایزوگام را  بسیار وحشتناک است. در صورتی که عایق های نسل 3 آتش نمی گیرند .

سبک وزن بودن عایق های نسل 3 : این عایق ها در هر متر مربع وزنی معادل 950 گرم را در دو لایه دارند این درحالی است که وزن 1 متر مربع از یک لایه  ایزوگام حداقل 4 کیلوگرم وزن دارد .

اجرای سیستم های آببندی بروی گچ ، انواع فوم بتن و سازه های کناف با عایق های نسل 3(تک جزئی و دو جزئی ) بسیار آسان و با نتیجه 100 درصد همراه است .این در حالی است ، که همیشه عایق بندی با ایزوگام در این مصالح با مشکل روبرو بوده و نتایج مطلوبی را در بر ندارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با محصولات شرکت پارس پنام سازه می توانید با شماره 09125648879 تماس حاصل فرمایید .  
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارس پنام سازه خرسند

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

(فوم چند بار مصرف و فوم ملات ساختمانی)، (کفپوش اپوکسی و چسب اپوکسی)، (چسب سیلیکون بهداشتی و درزگیرآکریلیک ساختمانی)، (سیلیکون نمای ساختمان و سیلیکون درزگیر خنثی)، (اسپری پاک کننده و چسب صنعتی)، (سیمان ضد آب و ملات ترمیم بتن)، (چسب کاشت آرماتور و درزگیر پلی اورتان)، (فوق روان کننده بتن و آب بند کننده بتن)، (چسب بتن و چسب همه کاره)، (ضد یخ بتن و ابر روان کننده بتن)، (پرامیر زیر سازی و گروت اپوکسی)، (عایق پلی اورتان و محلول ضد آب کننده نامرئی)، (فوق روان کننده بتن و پوشش نهایی اپوکسی) ، مجری سیستم های درزبندی پلی اورتان، مجری سیستم های آب بندی بتن، (مجری کف پوش های اپوکسی سیکا و سیکا تیتان)

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات