پارس پنام سازه خرسند

(فوم چند بار مصرف و فوم ملات ساختمانی), (کفپوش اپوکسی و چسب اپوکسی), (چسب سیلیکون بهداشتی و درزگیرآکریلیک ساختمانی)

نکات اجرایی عایق کاری پشت بام

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

نکات اجرایی عایقکاری پشت بام که در ذیل به آنها اشاره شده است از مواردی است که در هنگام اجرای انواع عایق های رطوبتی به ویژه جهت آب بندی بام و آب بندی روف گاردن باید به آنها توجه نمایید.

ماهیچه کشی کنجها
1- برای آب بندی بهتر کنجها، حتما نسبت به ماهیچه کشی کنجها (محل اتصال دیوار جان پناه به کف پشت بام)، ترجیحا با استفاده از ترمیم کننده الیافدار و یا یک ملات سیمانی آب بند حاوی چسب بتن آب بند parex اقدام شود.

اجرای عایق رطوبتی بر روی دیواره جان پناه
2- معمولا در هنگام عایقکاری پشت بام، بر روی دیواره های جان پناه پشت بام تا ارتفاع حدود 40 تا 60 سانتی متر عایق اجرا میشود. لذا در صورت نیاز به اجرای عایق بر روی دیواره جان پناه، نسبت به اجرای یک ملات ترمیمی پایه سیمانی به صورت نرمه کشی اقدام گردد.

اجرای پرایمر جهت تثبیت زیرسازی
3- قبل از اجرای تاپ سیل ۱۰۷ سیکا حتما نسبت به شستشو و تمیز نمودن کف پشت بام اقدام گردد. تا در زمان اجرای عایق رطوبتی هیچگونه گرد و خاکی بر روی پشت بام نباشد. (در صورتی که احتمال وجود گرد و خاک بعد از شستشو وجود دارد،می توانید از   چسب بتن نرمال parex به عنوان یک پرایمر قبل از اجرای عایق رطوبتی استفاده نمایید.)

میزان مصرف عایق رطوبتی تاپ سیل ۱۰۷ سیکا
4- در صورتی که برای آب بندی پشت بام، عایق رطوبتی را مستقیما بر روی بتن سقف اجرا مینمایید، با توجه به این که بتن اجرا شده در کف پشت بام در برخی قسمتها کاملا لیسه ای و صاف نمی باشد، احتمال دارد در برخی جاها مصرف تاپ سیل ۱۰۷ سیکا  تا 2/5 کیلوگرم در هرمترمربع افزایش یابد. (معمولا میزان مصرف عایق رطوبتی در عملیات اجرایی آب بندی بام و آب بندی روف گاردن در حدود 1/5 تا 2 کیلوگرم در هرمترمربع میباشد). لذا در زمان سفارش محصول به این نکته نیز توجه گردد.
در پایان اکیدا توصیه میگردد نسبت به مطالعه دقیق دستور مصرف تاپ سیل ۱۰۷ سیکا و چسب بتن parex مندرج در لیست محصولات پارس پنام سازه خرسند

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارس پنام سازه خرسند

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

(فوم چند بار مصرف و فوم ملات ساختمانی)، (کفپوش اپوکسی و چسب اپوکسی)، (چسب سیلیکون بهداشتی و درزگیرآکریلیک ساختمانی)، (سیلیکون نمای ساختمان و سیلیکون درزگیر خنثی)، (اسپری پاک کننده و چسب صنعتی)، (سیمان ضد آب و ملات ترمیم بتن)، (چسب کاشت آرماتور و درزگیر پلی اورتان)، (فوق روان کننده بتن و آب بند کننده بتن)، (چسب بتن و چسب همه کاره)، (ضد یخ بتن و ابر روان کننده بتن)، (پرامیر زیر سازی و گروت اپوکسی)، (عایق پلی اورتان و محلول ضد آب کننده نامرئی)، (فوق روان کننده بتن و پوشش نهایی اپوکسی) ، مجری سیستم های درزبندی پلی اورتان، مجری سیستم های آب بندی بتن، (مجری کف پوش های اپوکسی سیکا و سیکا تیتان)

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات