پارس گارد

دوربین مداربسته, دزدگیر اماکن, درب های اتوماتیک پارکینگی

چرا باید از استابلایزر ( تثبیت کننده برق شهر ) استفاده کنیم؟

نیاز امروز ما به سیستم های برقی و الکترونیکی هر روز بیش از پیش می گردد و این نیاز ما را وادار به حفظ و پشتیبانی وسایل غالبا گرانقیمت میکند.
همانطور میدانید قعطی برق علل مختلفی دارد که هر از چند گاهی پیش می آید ولی بد تر از آن نوسان وکاهش و افت و به خصوص برگشت برق است که اغلب باعث بیشترین صدمه در کوتاه مدت و خرابی کلی سیستم را در دراز مدت در پی خواهد داشت.
دلایل استفاده از دستگاه های استابلایزر (تثبیت کننده برق):
جهت تقویت و تثبیت ولتاژ که قابل استفاده در سراسر کشور باشند و می توانند به خوبی در مقابل نوسانات و اختلالات برق شهر، اتصال کوتاه و خطرات ناشی از رعد و برق و... از دستگاه های مصرف کننده محافظت نمایند.
دستگاه های استابلایزر و قابل استفاده در محیط های آزمایشگاهی (XRAY ، آنژیوگرافی ، رادیو تراپی و...)، محیط های صنعتی (دستگاه های CNC، چاپ، بسته بندی و...) بیمارستانی (سیتی اسکن، ام آر آی، رادیولوژی، سونوگرافی و...) ایستگاه های مخابراتی، رادیویی، تلویزیونی، سالن های نمایش و...
استفاده های خانگی (یخچال، فریزر، کولر، ماکروویو، دستگاه های صوتی و تصویری و...) و قابل نصب پس از کنتور و استفاده عمومی مانند پمپ آب، آسانسور، پکیج، آبگرمکن، باسکول می باشند.
لازم به ذکر است که استابلایزر ها یک نیاز جهت صرفه جویی در هزینه های نگهداری و خرید سیستم های برقی و الکترونیک میباشند.
استابلایزر ها به طور کلی به دو گروه رله ای و سرور موتوردار تقسیم می شوند که هر دو مدل یک کار مشترک را انجام می دهند اما با توجه به نوع دستگاه مصرف کننده و دقت عملکرد و مکانی نصب انتخاب متفاوت خواهد بود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارس گارد

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، درب های اتوماتیک پارکینگی، کرکره برقی، کنترل تردد و اتوماسیون، کنترل دسترسی، گیت فروشگاهی، اعلام حریق، کابل، کانکتورها و اتصالات، هارددیسک، برق اضطراری(UPS)

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات