پارس گارد

دوربین مداربسته, دزدگیر اماکن, درب های اتوماتیک پارکینگی

سرویس های دوره ای سیستم های دزدگیر اماکن(اعلام سرقف)

یکی از خدمات شرکت پارس گارد ، سرویس های دوره ای می باشد. سرویس ها بر حسب نیاز کارفرما سالی ۴ تا ۵ مرتبه انجام می شود. ممکن است سیستمی به نظر مصرف کننده کاملا سالم به نظر برسد، اما ...

توضیحات خدمت

سرویس های دوره ای یکی از خدمات شرکت پارس گارد ، سرویس های دوره ای می باشد.

سرویس ها بر حسب نیاز کارفرما سالی ۴ تا ۵ مرتبه انجام می شود.

ممکن است سیستمی به نظر مصرف کننده کاملا سالم به نظر برسد، اما پس از کنترل توسط تکنسین ایراد هایی مشخص شود که اگر برطرف نشود، از طرفی خرابی های بیشتری در آینده ایجاد خواهد شد و همچنین باعث می شود تا هزینه های بیشتری برای مجموعه داشته باشد.

در قرارداد  های سرویس ها و بازدید های دوره ای، مهم نیست سیستم قبلا توسط شرکت پارس گارد نصب شده باشد یا توسط شرکت های دیگر ، در هر صورت پس از کنترل کلی مجموعه و رفع ایراد های اولیه ، سرویس های بعدی به فاصله ۳ ماه انجام خواهد شد.

اگر در فاصله دو سرویس مشکلی برای سیستم بوجود آید ، تکنسین های شرکت پارس گارد فورا به محل اعزام می شوند و مشکل را در کمترین زمان ممکن رفع خواهند کرد.

مزایای قرارداد سرویس و بازدید دوره ای برای مشترکین :

در اولویت قرار گرفتن در لیست سرویس، جهت اعزام تکنسین ها برای رفع خرابی

کاهش هزینه های سرویس تا ۵۰ درصد

جلوگیری از صدمات بزرگتر و بیشتر سیستم ها در آینده

جلوگیری از قطع شدن ناگهانی سیستم در مواقع حساس

این قرارداد برای کدام  سازمان ، شرکت و افرادی مناسب است؟

این نوع سرویس دهی معمولا به همه مصرف کنندگان بعد از دوره گارانتی پیشنهاد می شود.

ممکن است قرارداد با یک بانک با صدها یا هزاران شعبه که دارای تعداد زیادی دوربین و سیستم های حفاظتی  است، منعقد شود و یا حتی با یک مجموعه کوچک با ۸ تا ۱۶ دوربین ، بنا بر این تکنسین های شرکت پارس گارد از محل و سیستم شما بازدید می کنند و در واقع با معاینه سیستم های شما ، وضعیت سلامت آن را اعلام می کنند ، سپس مذاکراتی  با شما انجام می شود و در نهایت در صورت توافق ، قراردادی یکساله منعقد می گردد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارس گارد

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، درب های اتوماتیک پارکینگی، کرکره برقی، کنترل تردد و اتوماسیون، کنترل دسترسی، گیت فروشگاهی، اعلام حریق، کابل، کانکتورها و اتصالات، هارددیسک، برق اضطراری(UPS)

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات