پارسیان غرب مهر | قیمت سقف پاسیو | سقف حیاط خلوت | پوشش ن...

سقف پاسیو , سقف حیاط خلوت, اجرای سقف پاسیو

مزایای پوشش سقف پاسیو

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مزایای پوشش سقف پاسیو

نور طبیعی آفتاب یکی از مواردی است که می توان برای روشن سازی فضای داخلی ساختمان ها و محیط های سرپوشیده استفاده کرد ، پوشش سقف پاسیو ابزاری است که این امکان را به شما می دهد تا در کنار تهویه مناسب هوای داخلی ساختمان ، از نور خورشید به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم استفاده کرد . شرکت پارسیان غرب مهر با وجود دریچه بر روی سقف این امکان را فراهم نموده که  تهویه هوا و شستشوی سقف به آسانی انجام شود . همچنین این شرکت بخاطر ارتفاع بلند سقف  دسته جک و جک هایی طراحی کرده است که مشتریان به آسانی بتوانند پنجره دریچه را باز و بسته کنند .

پوشش سقف پاسیو و پوشش نورگیر ها بیشتر در فضاهایی مانند گلخانه های ساختمانی کاربرد داشته و در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود می باشند. کسانی که نور آفتاب برایشان مهم است و میخواهند 100% نور داشته باشند می توانند  از نورگیر های بی رنگ یا شفاف استفاده کنند .

علاوه بر این از پوشش سقف پاسیو می توان به عنوان اتاق نیز استفاده کرد، طرح ها و رنگ های موجود در پوشش سقف پاسیو ، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا با توجه به نوع رنگ بندی و دکوراسیون داخلی منزل ، بهترین و سازگارترین پوشش سقف پاسیو را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند.

در لینک زیر میتوانید نمونه های اجرایی پوشش سقف پاسیو را ببینید . 

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارسیان غرب مهر | قیمت سقف پاسیو | سقف حیاط خلوت | پوشش ن...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سقف پاسیو ، سقف حیاط خلوت، اجرای سقف پاسیو، سقف نورگیر، سقف کاذب حیاط خلوت ، قیمت سقف حیاط خلوت، پوشش سقف پاسیو، پوشش سقف پاسیو، قیمت سقف حبابی، قیمت سقف پلی کربنات، اجرای سقف حیاط خلوت، قیمت سقف پاسیو حبابی، بهترین پوشش استخر، نورگیر حبابی، قیمت پوشش نورگیر، سقف کاذب پاسیو

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات