پارسیان غرب مهر | قیمت سقف پاسیو | سقف حیاط خلوت | پوشش ن...

سقف پاسیو , سقف حیاط خلوت, اجرای سقف پاسیو

کاربرد نورگیرهای سقفی در ساختمان های مسکونی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در منازل مسکونی پاسیو و حیاط خلوت معمولا بلا استفاده رها می شوند و فقط از نورگیر آنها استفاده می گردد . در صورتی که می توان با استفاده از نورگیر سقفی بهترین پوشش سقف پاسیو و پوشش سقف حیاط خلوت را ایجاد نمود و از فضای آن استفاده مفید نمود و همچنین باعث می شود متراژ خانه شما بزرگتر واقع شود .

نورگیر های سقفی که به دو مدل در شرکت پارسیان غرب مهر اجرا می گردندیک نوع آن به صورت  پوشش با ورق پلی کربنات می باشند . که بدلیل مقاومت بالای آن حدود 250 برابر شیشه  ، همچنین حالت ارتجاعی آن باعث نشکن بودن ، مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش UV ، رنگ شفاف و بی رنگ ورق پلی کربنات تقریبا 90% نور پاسیو و حیاط خلوت را در اختیار ما گذارد و همچنین قیمت مناسب آن باعث شده است که پوشش مناسب و محبوبی بحساب  آید . مدل دیگر پوشش حبابی است که به دلیل استفاده از پایه فایبر گلاس تا حدود مناسبی عایق گرما و سرما محسوب می شوند و همچنین بعلت استفاده از ورق اکریلیک ( پلی گلاس ) میزان انتقال نور مناسب را دارند که با شاسی کشی مناسب حدود 85% نور پاسیو و حیاط خلوت را در اختیار ما می گذارند .

همچنین این نورگیر ها تنوع رنگ بسیار بالایی را دارد و همچنین بعلت باز شو بودن نورگیرهای  حبابی و پلی کربنات ما قابلیت تهویه هوا و در صورت نیاز شستشوی این نورگیرهای سقفی را داریم .

پوشش سقف حیاط خلوت و پوشش سقف پاسیو یکی از مهترین عواملی است که باعث افزایش فضای مسکونی شما می شود و از فضای آن می توان بعنوان آشپزخانه دوم ، اتاق بچه ، کتابخانه ، گلخانه و ... استفاده نمود .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارسیان غرب مهر | قیمت سقف پاسیو | سقف حیاط خلوت | پوشش ن...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سقف پاسیو ، سقف حیاط خلوت، اجرای سقف پاسیو، سقف نورگیر، سقف کاذب حیاط خلوت ، قیمت سقف حیاط خلوت، پوشش سقف پاسیو، پوشش سقف پاسیو، قیمت سقف حبابی، قیمت سقف پلی کربنات، اجرای سقف حیاط خلوت، قیمت سقف پاسیو حبابی، بهترین پوشش استخر، نورگیر حبابی، قیمت پوشش نورگیر، سقف کاذب پاسیو

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات