پارسیان غرب مهر | قیمت سقف پاسیو | سقف حیاط خلوت | پوشش ن...

سقف پاسیو , سقف حیاط خلوت, اجرای سقف پاسیو

چگونه با سبک ایرانی پوشش سقف پاسیو زیباتری داشته باشیم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

امروزه با زندگی کردن در فضای خانه های آپارتمانی فاصله ما از طبیعت بسیار زیاد شده و دیگر خبری از حیاط منزل به سبک خانه های سنتی ایرانی نیست. فضاهایی که می توانند ارتباط ما را با نور طبیعی از طریق سقف برقرار کند، پوشش سقف پاسیو ها و نورگیر ها و سقف استخر ها هستند. حیاط های اندرونی و حیاط کوچک گودال باغچه های خانه هایی ایرانی شباهت های زیادی به نقش پوشش سقف پاسیو های امروزی در ساختمان داشته اند. اگر در طبقه همکف و یا اول آپارتمان زندگی می کنید و به کف پاسیو دسترسی دارید، فکر نمی کنید که ایده خوبی باشد تا دستی به سر رویش بکشید و حال و هوای حیاط خانه ایرانی را در آن به وجود بیاورد؟

شرکت پارسیان غرب مهر استفاده از موارد زیر را به شما پیشنهاد می کند:

1- حوض در طراحی پاسیوی ایرانی

2- آبنما در طراحی پاسیوی ایرانی

3- آوردن گیاهان به فضای پاسیو

4- استفاده از کاشی ایرانی در طراحی پاسیو

5- استفاده از وسایل دکوری در پاسیو

6- استفاده از فرش و گلیم ایرانی در فضای پاسیو

نیازی نیست که این نشانه ها و المان های ایرانی را به شکلی قدیمی در خانه به کار بگیرید. معماران طبیعت و زیبایی ایرانی را در طراحی خانه حقیقی به تصویر کشیده اند و در آن با استفاده از نشانه های خانه ایرانی پوشش سقف پاسیو یی مدرن را به وجود آورده اند. ارتباط با گیاهان، طاقچه های ایرانی، حوض و کاشی های فیروزه ای بسیار مهم هستند.

 

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارسیان غرب مهر | قیمت سقف پاسیو | سقف حیاط خلوت | پوشش ن...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سقف پاسیو ، سقف حیاط خلوت، اجرای سقف پاسیو، سقف نورگیر، سقف کاذب حیاط خلوت ، قیمت سقف حیاط خلوت، پوشش سقف پاسیو، پوشش سقف پاسیو، قیمت سقف حبابی، قیمت سقف پلی کربنات، اجرای سقف حیاط خلوت، قیمت سقف پاسیو حبابی، بهترین پوشش استخر، نورگیر حبابی، قیمت پوشش نورگیر، سقف کاذب پاسیو

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات