پارسیان غرب مهر | قیمت سقف پاسیو | سقف حیاط خلوت | پوشش ن...

سقف پاسیو , سقف حیاط خلوت, اجرای سقف پاسیو

مشخصات ورق های پلی کربنات

مشخصات ورق های دو یا چند جداره پلی کربنات :

1- نشکن  2- انعطاف پذیر  3- ایزولاسیون صوتی و حرارتی  4- سبکی وزن حدود 0.09 شیشه  5- ضخامت های متنوع از 4 تا 40 میلی متر  6- مقاوم در برابر اشعه یو وی خورشید  7- مقاوم در برابر سرایت آتش  8- تنوع رنگ و گذر مناسب نور

موارد مصرف:

1 - جهت پوشش نور گیرهای سقف و بدنه راهرو و راه پله ها در ساختمان های صنعتی ، تجاری ، اداری ، منازل و استخرهای شخصی

ورق پلي كربنات ، محصول ساختماني نويني است كه حدود 40 سال از توليد و عرضه آن به بازار ميگذرد.

مزاياي اين محصول بقدري بالاست كه در همين مدت كوتاه به عنوان يكي از المانهاي شفاف ساختماني مطمئن و بعضا جانشين شيشه در سطح جهان شناخته شده است.

از مزاياي اين ورق ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

1- سبكي وزن: انواع چند جداره اين ورق، حدودا 9% شيشه هم ضخامت خود وزن دارند.

2- قدرت ضربه پذیری آن تا 240 برابر شیشه هم ضخامت و یکسان خود می باشد.

3- قابليت قوس پذيري سرد حتي با كمك دست

4- ايزولاسيون مناسب صوتي و حرارتي

5- عدم رنگ پريدگي، پوسيدگي، زرد شدگي و شكنندگي در برابر نور خورشيد: انواع با كيفيت اين ورق داراي مواد مقاوم در برابر اشعه UV خورشيد هستند. نبايد فراموش كرد، ضخامت اين لايه مقاوم بايد به قدري باشد تا تابش زياد و فراوان نور خورشيد را در كشوري مانند ايران به راحتي تحمل كند.

6- سهولت و سرعت بالاي نصب

7- مقاومت در برابر سرايت آتش و دودزايي پايين و غير سمي

8- گذر مناسب نور به همراه سايه اندازي دلخواه

9- كاهش مصرف برق و گاز در ساختمانها و سالنهای صنعتی و سوله ها

مزاياي فوق سبب تسهيل نصب و افزايش سرعت آن، كاهش هزينه هاي حمل و نقل و خسارات در حين حمل و نقل، كاهش هزينه هاي انبارداري، كاهش خطرهاي ناشي از بلاياي طبيعي مانند زلزله، كاهش مصرف سوخت و انرژي جهت سرمايش و گرمايش ساختمان و كاهش مصرف برق جهت تامين روشنايي در روز و حذف هزينه هاي مربوط يه خمكاري، سكوريت كردن و لامينيت كاري ميشود.

همچنين مزاياي فوق، ورق پلي كربنات را به عنوان محصولي ايده آل جهت ارضاي استانداردهاي پدافند غير عامل براي يك محصول ساختماني معرفي مينمايند.

پلی پانل

پلــی پانل های نــورگذر به صورت کاملا کاربردی طراحی و تولید شده اند که مسائل مــربوط پوشش سالنهای صنعتی و سـوله ها را حل می نماید.

این محصول، علی الخصوص برای پوشش در کنار ساندویچ پانلها و ورقهای فلزی با طرحهای گوناگون،در سوله ها و سالنهای صنعتی استفاده می شوند و می توان تمام سقف را چه به صورت عرضی و چه به صورت طولی با آن پوشاند.

ساختار چند جداره این محصول سبب کارایی عالی مکانیکی و استحکام بالای آن است.

علی الخصوص اینکه در ساخت این پانلهای مخصوص، از مواد اولیه بسیار خاصی استفاده میگردد که با کیفیتی بالا و با احتیاط و دقت فراوان کنترل و انتخاب می شوند . همین روند کنترل کیفیت دارای ISO9001 می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارسیان غرب مهر | قیمت سقف پاسیو | سقف حیاط خلوت | پوشش ن...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سقف پاسیو ، سقف حیاط خلوت، اجرای سقف پاسیو، سقف نورگیر، سقف کاذب حیاط خلوت ، قیمت سقف حیاط خلوت، پوشش سقف پاسیو، پوشش سقف پاسیو، قیمت سقف حبابی، قیمت سقف پلی کربنات، اجرای سقف حیاط خلوت، قیمت سقف پاسیو حبابی، بهترین پوشش استخر، نورگیر حبابی، قیمت پوشش نورگیر، سقف کاذب پاسیو

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات