پارسیان غرب مهر | قیمت سقف پاسیو | سقف حیاط خلوت | پوشش ن...

سقف پاسیو , سقف حیاط خلوت, اجرای سقف پاسیو

اجرای نورگیر گنبدی کد ENG

امروزه برای ایجاد زیبایی بیشتر در دکوراسیون انواع ساختمان ها جهت طراحی سقف نورگیر گنبدی شکل از تکنیک شیشه های تزیینی استیند گلس ، تیفانی و یا ورق های پلی کربنات رنگی استفاده می شود. این سقف ها، کاربران را یاد هنر معماری اسلامی ایرانی می اندازد که معرف جلوه گاه تاریخ با تمدن ایران می باشد. شرکت پارسیان غرب مهر این محصول را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به مشتریان عزیز ارایه می دهد.

مشخصات

شرکت سازنده :
پارسیان غرب مهر
مدل :
نورگیر گنبدی
کشور سازنده :
ایران
مجری :
پارسیان غرب مهر
سازه :
آهنی
پوشش نوع 1 :
ورق پلی کربنات رنگی
پوشش نوع 2 :
شیشه های رنگی و تراش خورده

توضیحات خدمت

بخش های فلزی مربوط به اسکلت و فریم سقف ابتدا باید توسط متخصصین شرکت پارسیان غرب مهر اندازه گیری شود و برای اجرا باید زاویه ی قوس گنبد به صورت دقیق محاسبه شود. اجرای پوشش سقف نورگیر گنبدی شکل با استفاده ازسازه  فلزی به وسیله ی آهن نورد شده انجام می پذیرد اسکلت این سقف ها باید به گونه ای طراحی شوند تا در برابر آسیب های احتمالی و شرایط جوی مانند برف و باران از خود مقاومت بالایی نشان دهند.

ترکیب شیشه های استیند گلس و تیفانی موجب تنوع در طراحی و ساخت شیشه های رنگی و تراش خورده برای ساخت نورگیر گنبدی شکل می شود. شیشه های مخصوص برای سقف های نورگیر بهتر است دارای جداره های مناسبی باشند تا عایق بندی به طور کامل صورت گیرد.

ورق های پلی کربنات که در سقف نورگیر گنبدی استفاده می شوند در دریافت نور زیبای خورشید بسیار موثر هستند و برای اجرای این پوشش باید با ظرافت خاصی برش داده شوند. دلیل برش با  ظرافت خاص، آن می باشد که ورق ها به صورت منظم در فریم های فلزی قرار بگیرند. ویژگی بارز این ورق ها، آن است که از انعطاف بالایی برخوردار هستند به طوریکه با فشار دست کج می شوند. تنوع زیاد این ورق ها باعث شده تا از آن ها در بخش قوسی گنبد سقف نورگیر استفاده کنند.

پوشش سقف نورگیر گنبدی از ابتدا مورد محبوبیت مردم قرار داشتند و پوشش چه با ورق های پلی کربنات و چه با شیشه های مخصوص رنگی در اجرای این سقف ها باعث شده تا شکل های متنوعی از این سقف ها در مراکز اداری، مسکونی و غیره مورد استفاده قرار گیرد. آب بندی این سقف ها با استفاده از زهوار های مخصوص به طور اساسی انجام می گیرد  و باعث جلوگیری گرد و خاک و انواع حشرات به فضای زیرین سقف می شود. امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی نورگیر پشت بام ، پاسیو منازل ، لابی منازل و انواع پاساژ ها و مراکز خرید از انواع سقف نورگیر گنبدی شکل تیفانی و استیند گلس یا انواع ساده استفاده می شود. ولی بهتر است در این سقف ها از ورق پلی کربنات به جای شیشه استفاده کرد. مقاومت ورق پلی کربنات بسیار بالا می باشد و عایق مناسب صوت و حرارت هستند. دلیل مهم استفاده از ورق های پلی کربنات در سقف های نورگیر گنبدی، یکپارچگی نمای سقف می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارسیان غرب مهر | قیمت سقف پاسیو | سقف حیاط خلوت | پوشش ن...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سقف پاسیو ، سقف حیاط خلوت، اجرای سقف پاسیو، سقف نورگیر، سقف کاذب حیاط خلوت ، قیمت سقف حیاط خلوت، پوشش سقف پاسیو، پوشش سقف پاسیو، قیمت سقف حبابی، قیمت سقف پلی کربنات، اجرای سقف حیاط خلوت، قیمت سقف پاسیو حبابی، بهترین پوشش استخر، نورگیر حبابی، قیمت پوشش نورگیر، سقف کاذب پاسیو

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات