پارس صنعت سپاهان

قفل ایمنی pl801M, آهسته بند درب آسانسور PL803, لیمیت سوئیچ پروانه ای

مواظب گواهی‌نامه‌های جعلی بازرسی آسانسور باشید

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مدیر کل استاندارد استان تهران از مشاهده گواهی‌نامه‌های جعلی بازرسی آسانسور خبر داد و گفت: برای اطمینان از اصالت و اعتبار تاییدیه‌های ایمنی و کیفیت آسانسور باید کد ۱۵ رقمی سیبا در سامانه اداره کل استاندارد استان تهران بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسلم بیات اظهار کرد: به دنبال مشاهده گواهی‌نامه‌های بازرسی آسانسور فاقد اعتبار و جعلی در ماه‌های اخیر، در نامه‌ای به شهرداری‌های مناطق تهران و شهرستان‌های استان، اعلام شد برای حصول اطمینان از اعتبار و صحت آن کلیه تاییدیه‌ها باید قبل از پذیرش با جست‌ و جوی کد ۱۵ رقمی سیبا در سامانه این اداره کل بررسی و در صورت همخوانی مشخصات پروانه ساختمانی و آدرس ساختمان مربوطه روی سیستم با گواهی‌نامه ارائه شده اعتبار آن تایید شود.

بیات ادامه داد: ضروری است توجه شود در فرم نمایش داده شده در سیستم بررسی اصالت گواهی‌نامه‌ها، پروژه در وضعیت تحویل با بایگانی باشد در غیر این صورت آسانسور هنوز تایید نشده و در حال بازرسی است.

وی اضافه کرد: در صورت عدم دریافت موردی در سیستم یا همخوانی نداشتن مشخصات ساختمانی و آدرس متقاضی باید با ارائه اصل گواهی‌نامه صادر شده توسط شرکت بازرسی و اصل تاییدیه اداره کل استاندارد استان تهران به این اداره کل مراجعه شود.

لازم به ذکر است آدرس دسترسی به سامانه بررسی اصالت گواهی‌نامه‌های بازرسی آسانسور به آدرسwww.tehranstandard.com است.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارس صنعت سپاهان

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

قفل ایمنی pl801M، آهسته بند درب آسانسور PL803، لیمیت سوئیچ پروانه ای، بست تراول کابل، قاب شیشه

دسته‌بندی محصولات