پارس گرافیک(غرفه سازی نمایشگاه - اجاره تجهیزات نمایشگاهی-...

ساخت غرفه نمایشگاه, غرفه سازی , پاپ آپ نمایشگاهی

غرفه سازی بااسپیس فریم

غرفه سازی بااسپیس فریم (space frame) یک سازه نمایشگاهی میباشد که دارای کاربردهای نمایشگاهی و تبلیغاتی و سازهای پیش ساخته در ساخت انواع سازه های موقت می باشد.

مشخصات

اسپیس فریم :
غرفه آرایی
ساخت غرفه :
نمایشگاه تهران
تجهیز غرفه :
سازه های پرتابل
استند نمایشگاه :
غرفه
قیمت محصول
قیمت هر عدد :
از 150٬000 تا 250٬000 ریال
قیت همکار / عمده فروشی :
استعلام قیمت
تاریخ به روزرسانی قیمت :
22 خرداد 1396

توضیحات خدمت

از اسپیس (space) میتوان در ساخت غرفه نمایشگاهی استفاده نمود.اسپیس فریم (space frame) دارای ابعاد مختلفی میباشد که این ویژگی باعث میگردد که با آن بتوان فرمهای مختلفی را در ساخت غرفه به وجود آورد و برای اجرای غرفه نمایشگاهی طراحی شده از آن استفاده نمود.ابعاد اسپیس به صورتی میباشد که غرفه ساز میتواند به راحتی غرفه نمایشگاهی طراحی شده را توسط این سازه نمایشگاهی اجرا نماید.غرفه های نمایشگاهی ساخته شده توسط اسپیس میتوانند به صورت مسقف و غیر مسقف ساخته شوند.

قیمت کم و مناسب اسپیس فریم یکی دیگر از مزایای مهم اسپیس فریم به حساب می آید که این سازه نمایشگاهی را در بین دیگر سازه های نمایشگاهی  متمایز مینماید . توسط اسپیس به صورت اجاره اسپیس فریم و یا فروش اسپیس فریم میتوان با حداقل هزینه و کمترین قیمت یک غرفه نمایشگاهی کار آمد و زیبا را طراحی کرد و ساخت.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارس گرافیک(غرفه سازی نمایشگاه - اجاره تجهیزات نمایشگاهی-...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

ساخت غرفه نمایشگاه، غرفه سازی ، پاپ آپ نمایشگاهی، کف سازی نمایشگاه، میز کانتر نمایشگاهی، اجاره تجهیزات نمایشگاهی، اجاره اسپیس فریم، استند های نمایشگاهی، پاپ آپ استند، سازه ماکسیما، میز کانتر تاجدار، نمایشگاه بین المللی تهران، کاتالوگ استند، غرفه آرایی، اجاره غرفه نمایشگاه، غرفه سازی مدرن

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 روز پیش