گروه تبلیغات وبازاریابی پارس طراحان

حجم هنری , تابلوهای تبلیغاتی , خدمات نمایشگاهی

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی ، جریانی است که هم از لحاظ تعداد و هم کیفیت ، روز به روز در حال افزایش است. علت اینکه امروزه در بسیاری از کسب و کارها سعی می کنند از بازاریابی ایمیلی یا دیگر شیوه های مجازی و اینترنتی برای تبلیغات و بازاریابی استفاده کنند ، جنبه اقتصادی و به صرفه بودن آنهاست. استفاده از این روشها موجب می شود هزینه لازم برای بازاریابی و تبلیغات ، چند برابر کاهش پیدا کند و همچنین در دسترس بودن ، راحت بودن و گستردگی آن از جمله مزیتهای استفاده از این روش است. شرکتها سعی می کنند مشتریان خود و افراد دیگری که می توانند در آینده مشتریان آنها باشند با برند و کالاهای خود آشنا کنند. از جمله مزایایی که بازاریابی ایمیلی دارد این است که شما می توانید مشتریان خود را به چند دسته تقسیم کنید و اطلاعات و آگاهی هایی که هر یک از آنها نیاز دارند برایشان ارسال کنید. به همین منظور ، ایمیلهایی که در بازاریابی ایمیلی برای افراد ارسال می شود به دو دسته عمده تقسیم می شوند:

یک) ایمیلهای هدفمند

این دسته از ایمیلها برای مشتریانی ارسال می شود که تقاضای دریافت ایمیل های تبلیغاتی شرکت را دارند. ممکن است برخی از مشتریان شما تمایل داشته باشند که ایملیهای تبلیغاتی شما را دریافت کنند به همین منظور شما از ایمیلهای هدفمند یا خواسته شده استفاده می کنید. معمولاً در این روش ، ابتدا پس از ارسال اولیه ایمیل برای تمامی افراد از آنها سوال می شود که آیا تمایل به دریافت ایمیلهای شرکت هستند یا نه؟ افرادی ممکن است پاسخ مثبت به این سوال بدهند و تمایل داشته باشند که ایمیلهای شرکت را دریافت کنند. این پاسخ غالباً بستگی به نیازهای مشتریان دارد و عده ای ممکن است مطابق با نیازهای خود تمایل داشته باشند که این ایمیلها را دریافت کنند. به همین منظور این دسته از افراد در گروهی که ایمیلهای خواسته شده دریافت می کنند دسته بندی می شوند و پیامهای تبلیغاتی به صندوق اصلی پیام (Inbox) آنها ارسال می شود.

دو) ایمیلهای هرز یا ناخواسته

دسته دیگری از ایمیلهای بازاریابی هستند که به جای صندوق پیامهای افراد به قسمت هرزنامه یا اسپم آنها ارسال می شود. معمولاً این افراد به صورت ناخواسته این پیامها را دریافت می کنند و تقاضای دریافت کردن آنها را ندارند. به همین دلیل ، شرکتها از طریق نرم افزارها و روشهایی که دارند می توانند این پیامهای ناخواسته را به قسمت اسپم ارسال کنند تا مشتریان در صورت تمایل به آن قسمت سر بزنند. در بیشتر موارد ، کاربران علاقه ای به دریافت این پیامها ندارند و غالباً از دریافت این پیامها شاکی هستند. به همین دلیل ، باید امکان این فراهم باشد که افرادی که تمایلی به دریافت این پیامها ندارند بتوانند آن را غیر فعال کنند.

شرکتها در هر دو شیوه اصلی که در بالا برای بازاریابی ایمیلی بیان شده ، بانکی از ایمیلهای مشتریان را به دست می آورند و می توانند به تعداد زیادی از افراد در کمترین زمان و با کمترین هزینه ، پیامهای تبلیغاتی خود را ارسال کنند. سه ویژگی عمده این دو روش بازاریابی ایمیلی موجب گسترش این روش شده است.

۱) هزینه های تبلیغات در این روش بسیار پائین است

۲) میزان اثربخشی این روش بالاست

۳) به راحتی می توان این شیوه بازاریابی را کنترل و مدیریت کرد

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه تبلیغات وبازاریابی پارس طراحان

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

حجم هنری ، تابلوهای تبلیغاتی ، خدمات نمایشگاهی ، ساخت مجسمه ، مبلمان شهری، ساخت ماشین پروژه های دانشجویی ، چاپ : اوراق اداری ، کاتالوگ ، هدایای تبلیغاتی ، بیلبورد، تابلوهای مسی و برنجی، ساخت پلاک استیل ، تابلو چلنیوم - حروف برجسته ، تابلو پزشکی ، طراحی و چاپ، طراحی وب سایت

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات