گروه تبلیغات وبازاریابی پارس طراحان

حجم هنری , تابلوهای تبلیغاتی , خدمات نمایشگاهی

BTL ,TTL ,ATL

روش ATL عمدتا تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، چاپی ،بیلبوردهای شهری و تبلیغات بنری در اینترنت میباشد. اطمینان به تبلیغات ATL آن هم بطور گسترده از جمله بیشترین ترجیهات افراد است و این همان دلیل چرایی سبقت آژانس های رسانه در مسابقه جهت شرکت در نخستین تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، بهترین صفحات،اهمیت اندازه در وب یا انتشارات می باشد.

چه زمانی استفاده از تبلیغات ATL مناسب است؟

برای کسب و کارهایی که مخاطبان عام یا مخاطبان زیاد دارند.
زمانیکه به تبلیغات به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کنیم.
هزینه این گونه تبلیغات بسیار بالا میباشد اما بیشترین اثر بخشی را دارد.
این روش معایبی نیز دارد از جمله ما نمیتوانیم آمار دقیقی از بازدید کنندگان آن تبلیغ بدست آوریم.سود دهی آن سریع نمیباشد.

روش BTL تبلیغات زیر خط، نوع یا تکنیکی از تبلیغات است که برای ایجاد علاقه یا ترغیب مصرف کنندگان به خرید کالا از ابزارهای تبلیغاتی استفاده میشود. در واقع برخلاف تبلیغات بالای خط که انبوهی از مخاطبان را هدف قرار می دهد، این نوع تکنیک، مخاطبان خاص را هدف برنامه های خود قرار می دهد.

چه زمانی باید از تبلیغات BTL مناسب است؟ 

این گونه تبلیغات براساس دیتا بوده در واقع این نوع تبلیغات، اشاره به حالتی از ارتباطات دارد که در آن رسانه ای وجود ندارد و به تبلیغات بدون رسانه معروف است. بیشتفرین استفاده از این نوع تبلیغات، در محصولات تند مصرف (FMCG) دیده می شود.
این تبلیغات شامل : کاتالوگ و بروشور، تبلیغات در فضاهای عمومی بصورت قرار دادن استند،سمپلینگ و…میباشد.یا ارسال ایمیل مارکتینگ ، اسپانسرینگ ،فعالیت در فروشگاه های خرده فروشی،تبلیغات و فعالیت در دنیای مجازی مانند اینستاگرام ، مراسم ها و کمپین های تبلیغاتی است.
مزایای این روش شامل : امکان هدف قرار دادن مخاطبان خاص و با تمرکز بیشتراست.بسیار هدفمند میباشد و کنترل آن بسیار ساده وآمار بازدید و یا خرید از طریق این تبلیغات قابل اندازه گیری است و هر کجا نیاز به بهبود در تبلیغات باشد میتوان اقدامات لازم را انجام داد. ضمن اینکه هزینه تبلیغ به نسبت کمتر بوده و از اثربخشی خوبی برخوردار می باشد.

این نوع از تبلیغات، معمولاً برای محصولاتی که مصرف کننده نیاز به لمس کردن آن را دارد، مورد استفاده بیشتری قرار می گیرد.

چه زمانی باید از تبلیغات TTL استفاده نمایید؟

TTL یا Through the Line حدفاصل میان BTL,ATL می باشد که از اهمیت زیادی به ویژه در بحث کسب اعتبار برای برند برخوردار می باشد مثل خدمات روابط عمومی.این تکنیک به استراتژی های پیشبردی اشاره دارد که از مزایای هر دو تکنیک زیرخط و روی خط استفاده می کند تا محصول یا برند بیشترین رشد را داشته باشد.

در واقع با هزینه ای کمتر از تبلیغات بالای خط و بیشتر از تبلیغات زیر خط هدف، ایجاد آگاهی، شناخت، رجحان، تمایل و در نهایت عمل خرید در مصرف کننده از طریق رسانه های جمعی و ابزارهای ارتباطات بازاریابی مستقیم به نحوی اثربخش می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه تبلیغات وبازاریابی پارس طراحان

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

حجم هنری ، تابلوهای تبلیغاتی ، خدمات نمایشگاهی ، ساخت مجسمه ، مبلمان شهری، ساخت ماشین پروژه های دانشجویی ، چاپ : اوراق اداری ، کاتالوگ ، هدایای تبلیغاتی ، بیلبورد، تابلوهای مسی و برنجی، ساخت پلاک استیل ، تابلو چلنیوم - حروف برجسته ، تابلو پزشکی ، طراحی و چاپ، طراحی وب سایت

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 15 روز پیش