شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

فرش مجازی هوشمند, شیشه هوشمند, تبدیل شیشه به مانیتور تاچ

اینتراکتیو چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
Interactive

اگر در یک فرهنگ لغت به دنبال معنی فارسی این کلمه باشید و جستجوئی کنید، متوجه خواهید شد که این لغت یک صفت  به معنی " فعل و انفعالی " می باشد .

این کلمه معمولا در کنار کلمات دیگر کاربرد های فراوانی دارد.

 معمولا از کلمه " تعاملی" یا "کنش و واکنش" ،" عمل و عکس العمل " نیز در معادل فارسی آن استفاده می شود

  محصولات آموزشی زیادی در بازار در حال حاضر وجود دارد که اینتر اکتیو است ، مثلا یک سی دی آموش زبان ، نصب ویندوز یا کار با  فتوشاپ ، که فقط برای شما یک فیلم آموزشی پخش نمیکند ، بلکه پس از هر چند ثانیه یا چند دقیقه آموزش ، از شما سوالاتی میپرسد که باید با حرکت موس به آن ها جواب دهید و یا بازی های کامپیوتری اینترکتیو ، که اکثر ما با آنها آشنایی داریم.

کلمه اینتر اکتیو در صنعت نیز به کار میرود ، مثلا شما نیاز به یک یو پی اس یا برق پشتیبان برای وسایل الکترونیکی خود دارید و فروشنده به شما دستگاه لاین اینترکتیو را میدهد.

کلمه اینتر اکتیو در جملاتی که در آن کلمه هوشمندی است نیز زیاد به کار میرود. در واقع محصولات اینتر اکتیو به صورت دوطرفه عمل میکند و هوشمند است .یعنی کاربر با کامپیوتر و یا وسایل الکترونیکی و کامپیوتری به صورت تعاملی در ارتباط است

 

در گذشته از ویدئو پروژکتور ها  برای نمایش تصاویر روی دیوار یا حتی زمین استفاده می شد و افرادی آنرا به منظور آموزش و یا تبلیغات مشاهده میکردند.

اما در حال حاضر در کنار این پروژکتور ها از سنسور های حسگری استفاده می شود که با ورود افراد جلوی تصاویر دیواری یا تصاویری که کف زمین در حال پخش است، واکنش نشان میدهد .

 

فرض کنید که تصویر 60 اینچ ثابتی از یک دوربین مداربسته جدید روی دیوار است و به محض اینکه شما نزدیک آن تابلوی هوشمند می شوید و یا از جلوی آن عبور میکنید واکنش نشان داده و عکس شما را میگیرد و روی همان دیوار نمایش میدهد تا کیفیت دوربین جدید را ملاحظه نمایید.

 

ممکن است تبلیغ مدل های مختلف یک فرش، موکت ، پارکت و یا سرامیک به صورت یک فیلم و یا عکس ثابت روی زمین نمایش داده شود و به محض اینکه شما پایتان را روی گوشه تصویر میگذارید ، تصویر تکه تکه شده و به کنار رفته و آرم فروشگاه در زیر آن مشاهده می شود

 

این تکنولوژی کاربردهای فراوان دارد مثلا میز های رستورانی هوشمند و اینتر اکتیو که از شما سفارش غذا میگیرد و شما را تا آماده شدن غذا سرگرم می سازد ویا شیشه ها و ویترین های فروشگاهی که محصولات مختلف را به مشتری نشان میدهد و مشتری میتواند رنگ ها و مدل های مختلف محصول را مشاهده و و به صورت تاچ و لمسی انتخاب نماید .

در صورتی که علاقه مند به توضیحات بیشترو آشنایی با این محصولات متنوع را دارید، لینک های زیر را مشاهده نمایید.

http://parscenter.com/passargadinteractive

http://www.passargad.com/persian/?page_id=616

 

موفق باشید

 

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

سوئد، Värmland، Karlstad

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فرش مجازی هوشمند، شیشه هوشمند، تبدیل شیشه به مانیتور تاچ، میز هوشمند رستوران، دیوار هوشمند، تابلو دیواری اینتراکتیو، تبدیل شیشه به تلویزیون، حوض مجازی، فوتبال مجازی، مانیتور مجازی، تلویزیون شیشه ای، مانیتور شیشه ای، آینه مجازی اینتراکتیو، تبلیغات اینتراکتیو، تبلیغات هوشمند تعاملی، آلبوم کاتالوگ مجازی، Interactive floor، Glassy Tv، Interactive wall، Rear Projection، محصولات تبلیغاتی هوشمند، تجهیزات تبلیغاتی تعاملی، لوازم تبلیغات اینتراکتیو، وسایل تبلیغات مدرن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات