شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

فرش مجازی هوشمند, شیشه هوشمند, تبدیل شیشه به مانیتور تاچ

اینتراکتیو وال چیست؟ Interactive wall

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اینتراکتیو وال یا همان تابلوی دیواری مجازی ، یک تصویر متحرک است که مانند یک قاب عکس روی دیوار مراکزی تجاری مانند بانک ها ، فروشگاه ها ،پاساژ ها ، ورودی هتل ها ، سالن های ورزشی نصب می شود.

 این تصویر به رفت و آمد و همچنین حرکت افرادی که از جلوی آن عبور می کند واکنش نشان می دهد .

واکنش و عکس و العملی که هر تابلو از خود نشان میدهد متفاوت است. مثلا در یکی از مدل ها پرنده ای روی درختی درتصویر تابلو نشسته است و به محض اینکه  شخصی از جلوی این تابلو میگذارد پرنده از روی شاخه درخت به پرواز در می آید.

 

در برخی مدل های اینتراکتیو وال میتوان تصویر یک آکواریوم را روی دیوار ایجاد نمود ، این آکواریوم که تصویری از شما ، محصولاتتان و یا آرم شما در زیر آب نمایش می دهد ، میتواند دارای ماهی های پر جنب و جوش باشد و با قرار گرفتن شخص جلوی ماهی ها ، آنها  پراکنده می شوند و آب مواج میشود .

انواع و اقسام افکت ها و بازی ها را می توان روی دیوار ها  در سایز های مختلف ایجاد نمود.

 

تصویر قاب عکس دیواری متحرک ما از یک ویدئو پروژکتور خارج می شود و سایز این تصویر از 30 اینچ به بالا می تواند باشد .

در محیط های روشن و تاریک ، در فضای سر پوشیده یا حتی بدون سقف و خارج محیطی ،قابل نصب و راه اندازی می باشد .

طبیعی است که هر چه تابلوی ما  بزرگتر باشد گرانتر است و هر چه محیط کم نور تر باشد این قاب عکس ، از زیبایی و جلوه بیشتری برخوردار خواهد بود .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

سوئد، Värmland، Karlstad

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فرش مجازی هوشمند، شیشه هوشمند، تبدیل شیشه به مانیتور تاچ، میز هوشمند رستوران، دیوار هوشمند، تابلو دیواری اینتراکتیو، تبدیل شیشه به تلویزیون، حوض مجازی، فوتبال مجازی، مانیتور مجازی، تلویزیون شیشه ای، مانیتور شیشه ای، آینه مجازی اینتراکتیو، تبلیغات اینتراکتیو، تبلیغات هوشمند تعاملی، آلبوم کاتالوگ مجازی، Interactive floor، Glassy Tv، Interactive wall، Rear Projection، محصولات تبلیغاتی هوشمند، تجهیزات تبلیغاتی تعاملی، لوازم تبلیغات اینتراکتیو، وسایل تبلیغات مدرن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات