شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

فرش مجازی هوشمند, شیشه هوشمند, تبدیل شیشه به مانیتور تاچ

تلویزیون اینتر اکتیو یا پن تاچ چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پس از ورود نسل جدید تلویزیون ها ی ال ای دی و تلویزیون های سه بعدی و  هوشمند که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند ، تلویزون های اینتراکتیوی با کیفیت اچ دی به بازار وارد شده اند.

این تلویزیون ها با شما تعامل میکند . کودک شما با استفاده از یک قلم مخصوص تصاویری را روی صفحه تلویزیون ایجاد خواهد کرد.

این تلویزیون ها دارای گیرنده دیجیتال داخلی هستند و دیگر نیاز به تهیه گیرنده دیجیتال جداگانه نخواهید داشت.

 

 

ویژگی‌های پن تاچ:


Sketchbook: طراحی، نقاشی و به اشتراک گذاری تخیلات کودک خود را بر روی صفحه نمایش گسترده با قلم لمسی جادویی تجربه کنید. شما می‌توانید به راحتی طرح‌های خود را ذخیره و یا چاپ کنید.


Gallery : سازماندهی و فهرست کردن تمامی عکس‌ها ، فیلم‌ها و آثار هنری را بر روی کامپیوتر خود، با صفحه نمایش گسترده تلویزیون انجام دهید.


Photo Editor : بر روی جزئیات مربوط به عکس‌های ذخیره شده بر روی کامپیوتر خود، ویرایش و تزئین انجام دهید.


Family Dairy : یادداشت‌ها، برنامه‌ها، لحظات و خاطرات با خانواده تان را به اشتراک بگذارید.


Internet : به سادگی و با استفاده از قلم لمسی جادویی به جستجو در اینترنت بپردازید. حروف را از صفحه کلید نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش، تایپ کنید. همچنین می‌توانید یک یادداشت بر روی سایت مورد نظر نوشته و یا یک تصویر را بر روی آن ارسال کنید.

با هر تلویزیون PenTouch دو قلم ارائه می شود. سطح صفحه نمایش این تلویزیون با فشار انگشت یا گرمای دست، کار نمی کند و تنها به سر قلم مخصوصی که با دستگاه ارائه می شود، حساس است.

 

اکنون که صفحه نمایش گوشی های موبایل و تبلت ها لمسی شده اند، فکر خوبی است که تلویزیون ها هم صفحه نمایش لمسی داشته باشند.

با استفاده از این قلم می توانید تلویزیون را کنترل کنید، از نرم افزارهای تلویزیون استفاده کنید و روی صفحه نمایش  نقاشی کنید.

 این تلویزیون ها در دو مدل سه بعدی بافناوریActive Shutter و دو بعدی به بازار عرضه شده است . قیمت مدل سه بعدی این تلویزیون با یک جفت عینک Active Shutter در سایز 60 اینچ در حدود  2199$ دلار  و قیمت مدل دو بعدی  در سایز 50 اینچ 1099$ و در سایز 60 اینچ 1699$ دلار است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

سوئد، Värmland، Karlstad

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فرش مجازی هوشمند، شیشه هوشمند، تبدیل شیشه به مانیتور تاچ، میز هوشمند رستوران، دیوار هوشمند، تابلو دیواری اینتراکتیو، تبدیل شیشه به تلویزیون، حوض مجازی، فوتبال مجازی، مانیتور مجازی، تلویزیون شیشه ای، مانیتور شیشه ای، آینه مجازی اینتراکتیو، تبلیغات اینتراکتیو، تبلیغات هوشمند تعاملی، آلبوم کاتالوگ مجازی، Interactive floor، Glassy Tv، Interactive wall، Rear Projection، محصولات تبلیغاتی هوشمند، تجهیزات تبلیغاتی تعاملی، لوازم تبلیغات اینتراکتیو، وسایل تبلیغات مدرن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات