شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

فرش مجازی هوشمند, شیشه هوشمند, تبدیل شیشه به مانیتور تاچ

تبلیغات اینتراکتیو چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

صبح از خواب بیدار میشوید ؛ تلویزیون را روشن میکنید تا صبحانه شما آماده شود ، در حال لذت بردن از موسیقی هستید که یکباره موسیقی قطع میشود و یک پیام بازرگانی و تبلیغاتی پخش میشود و از آن لحظه به بعد صدای تبلیغات در محیط هست اما گوش شما دیگر آنرا دوست ندارد که بشنود .

سوار اتومبیل میشود ، در حال گوش کردن به رادیو هستید که باز تبلیغات هجوم میاورند. در خیابان به اطراف نگاه میکنید پر از بیل برد ها و تابلو های تبلیغاتی در اندازه های مختلف که اکثر آنها با هزینه بالایی تهیه شده است اما شما بی تفاوت از کنار آن میگذرید.

روزنامه ای خریداری میکنید و نیمه پایین صفحه ها و حتی یک صفحه کامل به تبلیغات مختلف اختصاص داده شده است و شما به سرعت از آن میگذرید و ورق میزنید .

شما به فکر تبلیغ محصول خود می افتید و میخواهید از یکی از روش ها استفاده کنید ، اما وقتی به آن فکر میکنید متوجه میشوید که خودتان از تبلیغات فراری هستید و با دیدن یک اس ام اس تبلیغاتی شاید آنرا به شکل یک مزاحم ببینید .

 

پس راه حل چیست؟ 

تبلیغات باید شنونده و بیننده را تحریک کند تا با کنجکاوی ببیند و با دفت گوش دهد . باید با مشتری تعامل کند، راه های گوناگونی برای این مساله وجود دارد مانند قرعه کشی ، جایزه در ازائ خرید محصول و ... اما یکی از جدیدترین راه ها تبلیغات اینتراکتیوی است .

شما از تکنولوزی استفاده میکنید که عابرین دیگر با سرعت از کنار آن نمیگذرند ، مثلا" شما فرشی مجازی در یک مکان پر تردد مانند ایستگاه های مترو پهن میکنید که با عبور هر رهگذر تغییراتی میکند  و محصول جدید ، یا لوگوی شما همراه با تلفن و یا آدرس وب سایت شرکت تان در کنار این تصاویر متحرک و یا در لایه زیری تصویری که کنار رفته است به نمایش در می آید .

هزینه این نوع تبلیغات به مراتب بسیار پایین تر از یک تابلو ثابت در یک ایستگاه مترو است .

فرض کنید زیر پای عابران پر از گل و شکوفه است و با عبور افراد گلها کنار میرود و محصول جدید زیر آن نمایان میشود

 

به نطر شما اینگونه تبلیغات که شخص احساس میکند با عبور او تغییراتی ایجاد شده است، تاثیر گذارتر نیست؟

بیش از ده طرح مختلف برای تعامل با خریدار قابل انجام است  تا بتوانیم  فروش را افزایش دهیم .

 

شیشه فروشگاه خود را تصور کنید که در حال پخش و معرفی محصولاتتان است نه مانیتوری در کار است و نه تلویزیون . به نظر شما آیا عابران بی تفاوت از کنار شیشه فروشگاه یا نمایشگاه شما عبور خواهند کرد؟

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

سوئد، Värmland، Karlstad

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فرش مجازی هوشمند، شیشه هوشمند، تبدیل شیشه به مانیتور تاچ، میز هوشمند رستوران، دیوار هوشمند، تابلو دیواری اینتراکتیو، تبدیل شیشه به تلویزیون، حوض مجازی، فوتبال مجازی، مانیتور مجازی، تلویزیون شیشه ای، مانیتور شیشه ای، آینه مجازی اینتراکتیو، تبلیغات اینتراکتیو، تبلیغات هوشمند تعاملی، آلبوم کاتالوگ مجازی، Interactive floor، Glassy Tv، Interactive wall، Rear Projection، محصولات تبلیغاتی هوشمند، تجهیزات تبلیغاتی تعاملی، لوازم تبلیغات اینتراکتیو، وسایل تبلیغات مدرن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات