شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

فرش مجازی هوشمند, شیشه هوشمند, تبدیل شیشه به مانیتور تاچ

نصب پروجکشن و تنظیمات نرم افزاری

چنانچه اطلاعاتی در مورد سخت افزار  پروجکشن مانند: کنتراست ، شدت روشنایی ، رزولوشن ،ضریب مقیاس ،عمر لامپ ، وزن پروژکتور  داشتید  و یک پروجکشن ، خریداری نمودید باید بتوانید پس از نصب و مونتاژ پایه به سقف ، آنرا روشن ، تنظیم و سپس استفاده کنید.

قدم اول محل نصب پروژکتور :

شما یک تصویر در سایز خاص برای نمایش روی زمین ، دیوار و یا پرده مخصوص پروژکتور نیاز دارید . بنا براین پس ازشرح وضعیت مکانی که قرار است پروژکتور نصب شود و مشاوره با فروشنده ، خریدی متناسب برای مکان خود انجام میدهید .

فاصله محل نصب:

قبل از نصب پایه به سقف ، پروژکتور را روشن کنید و به صورتی دستی سایز تقریبی تصویری را که نیاز دارید ، با جلو و عقب بردن پروجکشن بدست آورید .البته مقداری میتوانید تصویر را با ریموت کنترل کوچک و یا بزرگ نمایید ف اما بهتر است یک جای مناسب برای نصب در حالی که پروژکتور روی حالت تنطیمات کارخانه ای است ، پیدا کنید .

پروجکشن را روشن کنید ،لامپ اکثر پروجکشن ها نیاز به گرم شدن دارند . بنا براین عجله نکنید و چند ثانیه تحمل فرمایید تا پروژکتور روشن شود و آهسته آهسته نور روی دیوار بیشتر خواهد شد .

ممکن است تصویر شما وارونه باشد ، نگران نباشید با ورود به منو ها میتوانید مشکل را حل نمایید .

ممکن است تصویر را روی شیشه انداخته باشید و یا به دلایل خاص و فنی از آیینه استفاده کرده باشید ، در این حالت تصویر نگاتیو و نوشته ها برعکس است ، باز هم میتوانید با تنظیمات ریموت کنترل ، مشکل را رفع نمایید.

تصویر مستطیل نیست و ذوزنقه است؟

باز هم جای نگرانی نیست میتوانید با فشردن کلید های مربوطه آنرا تبدیل به مستطیل نمایید.

تصویر از پرده نمایش و یا فضایی که در نظر گرفته اید بیرون زده است؟

میتوانید تصویر را از حالت واید یا کشیده 16 در 9 خارج نمایید و آنرا روی حالت 4 در 3 بگذارید ، مشکل شما حل خواهد شد .البته اگر فاصله پایه تا پرده درست محاسبه شده باشدهمچنین با تنطیمات دیگر و قراردادن روی حالت های مختلف پخش تصویر میتوانید تا حدودی تصویر را کوچک یا بزرگ نمایید .

مثل اکثر دستگاه های صوتی و  تصویری شما میتوانید زبان منو ها ، شذت روشنایی ، میزان رنگ و ... را به خواسته خود تغییر دهید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

سوئد، Värmland، Karlstad

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فرش مجازی هوشمند، شیشه هوشمند، تبدیل شیشه به مانیتور تاچ، میز هوشمند رستوران، دیوار هوشمند، تابلو دیواری اینتراکتیو، تبدیل شیشه به تلویزیون، حوض مجازی، فوتبال مجازی، مانیتور مجازی، تلویزیون شیشه ای، مانیتور شیشه ای، آینه مجازی اینتراکتیو، تبلیغات اینتراکتیو، تبلیغات هوشمند تعاملی، آلبوم کاتالوگ مجازی، Interactive floor، Glassy Tv، Interactive wall، Rear Projection، محصولات تبلیغاتی هوشمند، تجهیزات تبلیغاتی تعاملی، لوازم تبلیغات اینتراکتیو، وسایل تبلیغات مدرن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات