شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

فرش مجازی هوشمند, شیشه هوشمند, تبدیل شیشه به مانیتور تاچ

آیا ممکن است دوربین مداربسته سرقت شود ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شاید به نظر شما کسی این ریسک را نکند تا دوربینی که در حال تصویر برداری است را سرقت نماید اما جالب است بدانید در سال گذشته پلیس سارقی را دستگیر کرد که به سرقت دوربین های نصب شده در خیابانها می پرداخت.


طراحی اولیه صحیح پلن، میتواند در عدم سرقت دوربین های مداربسته بسیار موثر باشد، اگر دوربین ها نسبت به یکدیگر همپوشانی داشته باشند ، یعنی هر دوربین بجز اینکه تصویر فضای تعریف شده را نمایش میدهد ، در گوشه ای از تصویر ، دوربین مداربسته دیگر را نمایش دهد تا اگر کسی قصد دستکاری دوربین را داشت ، تصویر شخص را به اپراتور نمایش دهد و در دی وی آر ذخیره  سازی نماید .

اما در بعضی موارد باید کمی بیشتر از دوربین ها محافظت کرد.
برای اینکار راه های گوناگونی وجود دارد .

۱- میتوان از سنسورهای لرزشی در داخل کاور های دوربین مداربسته استفاده کرد و سنسور را به یک سیستم حفاظتی و آژیر متصل نمود .

۲- میتوان ازمیکرو سوئیچ های مخصوص در زیر پایه دوربین و کاور دوربین مداربسته استفاده نمود و به محض باز شدن درب کاور و یا شل کردن پیچ پایه دوربین آزیر به صدا در خواهد آمد .

۳- میتوان از مدار لوپ در داخل پایه و کاور استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم زده شود .

۴- استفاده از سنسور مایکرو ویو
این سنسور به گونه ای عمل میکند که به محض نزدیک شدن سارق آلارم میدهد .
فاصله شخص قابل تنظیم است . مثلا میتوان کاری کرد که از فاصله دو یا یک متری اگر کسی به آن نزدیک شود آزیر به صدا درآید.

چندین راه دیگر نیز وجود دارد مانند استفاده از چشم های الکترونیک در موارد خاص و … اما میتوانیدبجای اینکه یکی از ۴ روش بالا را استفاده نمایید ، از دوربین های مداربسته جدیدی استفاده نمایید که در آن پیشبینی های لازم برای سرقت شده است و به محض دستکاری به سارق اخطار میدهد .

در واقع شما برای محافظت از آن نیاز به یک سیتم حفاظتی ندارید ، و داخل آن از سنسورهای مختلفی استفاده شده است که در صورت دستکاری ، اخطار می دهد.

مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی شرکت پاسارگاد

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

سوئد، Värmland، Karlstad

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فرش مجازی هوشمند، شیشه هوشمند، تبدیل شیشه به مانیتور تاچ، میز هوشمند رستوران، دیوار هوشمند، تابلو دیواری اینتراکتیو، تبدیل شیشه به تلویزیون، حوض مجازی، فوتبال مجازی، مانیتور مجازی، تلویزیون شیشه ای، مانیتور شیشه ای، آینه مجازی اینتراکتیو، تبلیغات اینتراکتیو، تبلیغات هوشمند تعاملی، آلبوم کاتالوگ مجازی، Interactive floor، Glassy Tv، Interactive wall، Rear Projection، محصولات تبلیغاتی هوشمند، تجهیزات تبلیغاتی تعاملی، لوازم تبلیغات اینتراکتیو، وسایل تبلیغات مدرن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات