شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

فرش مجازی هوشمند, شیشه هوشمند, تبدیل شیشه به مانیتور تاچ

دوربین های مداربسته در سال های اخیر چه تغییراتی کردند؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کارخانه های سازنده دوربین مداربسته هر ساله روی کیفیت دوربین ها کار میکنند و هر چه عدد تی وی لاین دوربین ها بیشتر می شود ، تصویر با کیفیت تری به بیننده ارائه میشود.
مثلا ۵سال پیش دوربین با ۴۰۰ تی وی لاین در بازار رایج بود . کم کم کیفیت بالاتر رفت وبه ۵۰۰ و ۶۰۰ تی ویلاین رسید .
 در اواخر سال ۲۰۱۱ تبلیغاتی برای فروش دوربین هایی با ۱۰۰۰ تی وی لاین شروع شد.


 اما آیا فقط کیفیت تصویر به مقدار تی وی لاین دوربین مداربسته بستگی دارد؟ 
خیلی از معیار های دیگر است که میتواند در کیفیت تصویر خروجی یک دوربین روی مانیتور تاثیر داشته باشد .
مثلا تکنولوژی WDR برای دوربین هایی که رو به نور بود طراحی شد .


اگر دوربینی رو به درب ورودی فروشگاهی نصب میشد و هدف این بود که چهره شخص به محض ورود مشخص شود باید حتما از این تکنولوزی در دوربین درب ورودی استفاده میشد.چرا که اگر از یک دوربین معمولی استفاده میشد ، چهره شخصی که از پشت به او نور میتابید سیاه و نامفهوم دیده می شد


دوربین های مداربسته در سال های اخیر پیشرفت های قابل توجهی کردنداما برای قابل فهم بودن مطلب برای عموم و همچنین طولانی نشدن این مطلب مافقط در اینجا به چند مورد از انها که غیر تخصصی هستند اشاره میکنیم.


دوربین هایی که در تاریکی استفاده میشدند دارای نویز در تصویر بودند که این مساله نیر با دوربین هایی با قابلیت DNR که نویز تصویر را به صورت دیجیتالی کم میکردند ، برطرف شد .


اگر دوربینی برای پمپ بنزین؛ ورودی پارکینگ یا خیابانی نصب میشد و در شب وقتی چراغ های جلوی اتومبیل توی دوربین میتابید ، دوربین مانند چشم انسان در آن شرایط تقریبا کور میشد که این مساله نیز با دوربین هایی با قابلیت BLC تا حد زیادی حل شد .


دوربین های مادون قرمز – دوربین هایی با تکنولوژی جدید ICR برای لنز ها که دید بسیار بهتری در تاریکی شب داشتند، همچنین دوربین های ضد حشره و عنکبوت و … نیز به بازار عرضه شده است که در قسمت های دیگر به شرح آن خواهیم پرداخت.


 همچنین دی وی آر دوربین ها که قابلیت دخیره سازی را در خود داشتند . دوربین های باطری دار-دوربین های پیج دار برای صحبت اپراتور با شخصی که کنار دوربین است. دوربین های آلارم دار و دوربین هایی که نمیتوان جهت آنها را تغییر داد و یا کلاه سر آنها گذاشت .
در قسمت های دیگر بشتر در مورد انها صحبت خواهیم کرد .

مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی شرکت پاسارگاد .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

سوئد، Värmland، Karlstad

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فرش مجازی هوشمند، شیشه هوشمند، تبدیل شیشه به مانیتور تاچ، میز هوشمند رستوران، دیوار هوشمند، تابلو دیواری اینتراکتیو، تبدیل شیشه به تلویزیون، حوض مجازی، فوتبال مجازی، مانیتور مجازی، تلویزیون شیشه ای، مانیتور شیشه ای، آینه مجازی اینتراکتیو، تبلیغات اینتراکتیو، تبلیغات هوشمند تعاملی، آلبوم کاتالوگ مجازی، Interactive floor، Glassy Tv، Interactive wall، Rear Projection، محصولات تبلیغاتی هوشمند، تجهیزات تبلیغاتی تعاملی، لوازم تبلیغات اینتراکتیو، وسایل تبلیغات مدرن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات