شرکت ایمن پایا فراصوت

چسب مگس, فراری دهنده خرس, پشه پران

مضرات امواج الکترومغناطیس

انسان قرن 21، در ميان هجومي از امواج الکترومغناطيسي زندگي مي‌کند؛ امواجي که در پي استفاده از بسياري دستگاه‌هاي  مثل رايانه، تلفن همراه و ... به وجود آمده‌اند هر روز تعداد کاربران اينترنت و تلفن همراه افزايش مي‌يابد و در حال حاضر بيش از 4 ميليارد نفر در سراسر دنيا تلفن همراه دارند. به تازگي سيستم بي‌سيم يا WIFI هم توجه بسياري از افراد را به خود جلب مي‌کند و استفاده از اينترنت و ايمکس طرفداران بسياري يافته است. گر چه تمامي اين وسايل و تکنولوژي‌ها زندگي روزانه ما را بهبود بخشيد، اما به نظر بسياري از افراد سلامت ما را تحت‌الشعاع خود قرار داده است اين نگراني‌ها مربوط به امروز نيست. در سال‌هاي دهه 70 براي اولين بار محققان آمريکايي نظريات خود را در رابطه با مضر بودن ميدان مغناطيسي براي بدن انسان را ارايه دادند.تحقيقات اوليه در سال 1980 نشان مي‌داد احتمال ابتلا به لوسمي در کودکاني که در نزديکي ميدان‌هاي مغناطيسي زندگي مي‌کنند بسيار بالاست. تحقيقي که در سال 2005 روي 30 هزار پرونده پزشکي توسط پژوهشگران دانشگاه آکسفورد انجام شد، نشان داد کودکاني که در شعاع 200 متري ميدان‌هاي مغناطيسي به طور موج بالا زندگي مي‌کنند تا 70 درصد و آنهايي که در شعاع 600 متري زندگي مي‌کنند تا 20 درصد احتمال ابتلا به لوسمي در آنها بالاست. تحقيقات ديگر در مورد انواع سرطان‌ها و رابطه آنها با امواج نيز حاکي از سرطان‌زا بودن اين امواج بود. 

تاثیر امواج الکترومغناطیسی بر پالس های الکتریکی تولید شده توسط سلول های ضربان ساز قلب می شود و ضربان قلب نامنظم می شود. از طرفی اثر امواج الکترومغناطیسی روی بسیاری از قسمت های بدن از جمله چشم مانند سفیده تخم مرغ در مقابل گرما است که سفت می شود و ناراحتی آب مروارید را به دنبال دارد. در عین حال، تاثیر زیاد امواج روی غشای سلول های وابسته به دستگاه گردش خون و سیستم عصبی موجب آسیب رسیدن به آنها می شود و این سلول ها نمی توانند فعالیت طبیعی خود را انجام دهند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی سلامت ایران

با توجه به مضرات ذکرشده امواج الکترومغناطیس، استفاده از دستگاههای مغناطیسی(الکترومگنت) برای دورکردن حیوانات موذی توصیه نمی گردد .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت ایمن پایا فراصوت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چسب مگس، فراری دهنده خرس، پشه پران، فراری دادن گربه، دفع مگس، خمیر سوسک، دفع ساس

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 19 ساعت پیش