شرکت ایمن پایا فراصوت

چسب مگس, فراری دهنده خرس, پشه پران

هشدار درباره استفاده ازسموم

با وجود خطرناک بودن آثار باقیمانده ازسموم و آفت کش های شیمیایی در انبارهای مواد غذایی و محصولات کشاورزی و سرطان زا بودن آنها، استفاده ازاین روشها در ایران همچنان ادامه دارد. عمده ترین نقاط ضعفی که در کیفیت مواد غذایی و فراورده های تولیدی مشاهده شده بهره گیری ازسمومی است که توسط کارخانجات موادغذایی و کشاورزان درمزارع استفاده می شود.

متاسفانه استانداردهای مصرف کود و سم درایران رعایت نمی شود. در واقع کارخانجات موادغذایی در ایران و افرادی که در مزارع کار می کنند اغلب ازاین استانداردها یا آگاهی ندارند یا تصور می کنند با استفاده از هرنوع سم یا کود و مصرف آنها به هرمیزان می توان بهتر آفت ها را ازبین برد و محصولات مطلوب تر و با کیفیت بالاتری ارائه داد که البته این تصوری کاملا اشتباه است .

موادی که ازطریق سموم و کودها به بدن منتقل می شود بسیار خطرناک می باشند مانند نیترات و نیتریت که با حرارت دیدن تبدیل به نیتروزامین می شوند. نیتروزامین یک ماده سرطان زاست که به آن ماده کارسینوژن یا سرطان زا می گویند.

درجهان پیشرفته امروزی استفاده ازسموم شیمیایی یا بسیار کاهش یافته است ویا اصلا استفاده نمی گردد و از روشهای موثر جایگزین سموم استفاده می شود یکی از این تکنولوژی های پر کاربرد و بی خطر استفاده از امواج فراصوت می باشد که امروزه به طور گسترده در آمریکا و اروپا و کشورهای پیشرفته استفاده می گردد.

شرکت ایمن پایا فراصوت مفتخر است به عنوان اولین و تنها نماینده انحصاری واردکننده دستگاههای التراسونیک (فراصوت) در ایران ،این محصول پرفروش و موثر و بی خطر در دنیا را در اختیار هموطنان عزیز ایرانی با قیمت بسیار مناسب و گارانتی رضایت مشتری قرار دهد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت ایمن پایا فراصوت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چسب مگس، فراری دهنده خرس، پشه پران، فراری دادن گربه، دفع مگس، خمیر سوسک، دفع ساس

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش